本帖最後由 choyki 於 21-9-29 11:59 編輯
本來 65 歲就可自主點用,有人唔攞住,有人一次過攞晒,有人逐啲逐啲攞——咁同年金咪差唔多。
年金金額固定,唔會隨通脹調整,逐啲逐啲攞可以初時攞少啲,之後攞多啲。
麥萃才講得啱,年金適合不太懂理財的人士,懂得理財的退休人士則希望取回強積金自行投資,或繼續在 MPF 投資亦可,MPF 可自選投資回報高低,年金則或會將投資放在風險較低的產品,最終影響投資者的資產收入。
轉咗年金,即係要你死之前用晒,唔可以留畀子孫。或者逐個月畀子孫,例如每月派 $1,000 年金,自己用 $500,$500 畀子孫,咁就留到畀子孫喇。
2018 年推出的公共年金計劃,至今公眾投入的金額未達 100 億元,佢唔檢討點解吸引唔到市民買,而係強制市民買!
公共年金計劃應該會有 2.0 —— 每月派發金額會隨通脹調整 —— 即係初時派少啲,之後派多啲。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。