自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   24


子爵府

積分: 13098

2024年龍年勳章


1#
發表於 22-2-28 07:19 |只看該作者
本帖最後由 chemlo0920 於 22-2-28 07:30 編輯

食後會有咩唔舒服?


侯爵府

積分: 24537


2#
發表於 22-2-28 07:23 |只看該作者
有無食足份量?食一日三次睇下有無效果。係咪寒底?係就唔好食


子爵府

積分: 13098

2024年龍年勳章


3#
發表於 22-2-28 07:25 |只看該作者
幸福花海 發表於 22-2-28 07:23
有無食足份量?食一日三次睇下有無效果。係咪寒底?係就唔好食

本帖最後由 chemlo0920 於 22-2-28 07:33 編輯

點知自己係咪寒底?


子爵府

積分: 13098

2024年龍年勳章


4#
發表於 22-2-28 07:27 |只看該作者
幸福花海 發表於 22-2-28 07:23
有無食足份量?食一日三次睇下有無效果。係咪寒底?係就唔好食

本帖最後由 chemlo0920 於 22-2-28 07:32 編輯

點先知啱唔啱呢?


珍珠宮

積分: 35162


5#
發表於 22-2-28 07:38 |只看該作者

回覆樓主:

你擔心食唔到 可以飲d 薑茶再食。


珍珠宮

積分: 35162


6#
發表於 22-2-28 07:43 |只看該作者

回覆樓主:

https://www.yukz.com/vol/treasure/live/html/23-hcbody.html
可以自己check下。 我無中,但平時喉嚨乾都有食。 2粒咁食。


伯爵府

積分: 15832


7#
發表於 22-2-28 07:51 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 man11981 於 22-2-28 07:53 編輯

東華三院、浸大中醫、都有免費網上診症,仲有得免費送藥,可以試咗先,又可以問埋中醫啱唔啱食

免費為確診新冠病毒的市民看病,希望幫到有需要的人。
醫藥費和快遞費全免
轉發給有需要的朋友(emoji)
(1)醫師是義診
(2)送藥是義工
(3)贈藥是農本方公司
(4)組織是香港註冊中醫師學會
https://sites.google.com/view/rcmptele/%E9%A6%96%E9%A0%81
myimage.jpg
myimage.jpg


男爵府

積分: 7488


8#
發表於 22-2-28 08:09 |只看該作者
chemlo0920 發表於 22-2-28 07:19
食後會有咩唔舒服?

問中醫


侯爵府

積分: 24390


9#
發表於 22-2-28 08:11 |只看該作者
食2粒試下 效果好就ok
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


侯爵府

積分: 24537


10#
發表於 22-2-28 09:15 |只看該作者
chemlo0920 發表於 22-2-28 07:25
本帖最後由 chemlo0920 於 22-2-28 07:33 編輯

點知自己係咪寒底?

有無好怕凍,平時受唔受得飲凉茶?


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


11#
發表於 22-2-28 09:25 |只看該作者
chemlo0920 發表於 22-2-28 07:19
食後會有咩唔舒服?

你係本身有唔舒服有病徵?

如果係我會試一半嘅份量。。。即係每次兩粒。。睇吓食完之後有冇病情惡化。。或者有冇好轉。。。食咗整體冇唔舒服我就會繼續食下一次直到覺得好返

呢隻藥食咗大概10分鐘到我覺得喉嚨係梁浸浸。。好舒服。。。


喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


侯爵府

積分: 23339


12#
發表於 22-2-28 09:29 |只看該作者
幸福花海 發表於 22-2-28 09:15
有無好怕凍,平時受唔受得飲凉茶?

本帖最後由 esther_fong 於 22-2-28 09:30 編輯

呢d唔作准啦,我好怕凍,好熱飲,長期手腳冰冷,但又受得涼茶,我成日以為我寒性體質,但我睇過好幾個中醫,都話我係熱底


侯爵府

積分: 24537


13#
發表於 22-2-28 09:37 |只看該作者
esther_fong 發表於 22-2-28 09:29
本帖最後由 esther_fong 於 22-2-28 09:30 編輯

呢d唔作准啦,我好怕凍,好熱飲,長期手腳冰冷,但又受 ...

唔係單睇一樣野,咁你受得涼茶,唔使睇中醫都知唔係寒底


侯爵府

積分: 23339


14#
發表於 22-2-28 09:54 |只看該作者
幸福花海 發表於 22-2-28 09:37
唔係單睇一樣野,咁你受得涼茶,唔使睇中醫都知唔係寒底

我妹寒底都受得涼茶,涼茶都有分好多種,所以我咪話你講果兩樣野唔作准law, 好似單睇一樣野果個係你bor.


侯爵府

積分: 24537


15#
發表於 22-2-28 12:34 |只看該作者
esther_fong 發表於 22-2-28 09:54
我妹寒底都受得涼茶,涼茶都有分好多種,所以我咪話你講果兩樣野唔作准law, 好似單睇一樣野果個係你bor.
...

受得涼茶寒極有限,其實你有你既睇法無叫你跟我,你咪每次食野前都睇下中醫先囉,就算中醫都唔係個個一樣意見,有咩好拗!


別墅

積分: 629


16#
發表於 22-2-28 12:55 |只看該作者
等有方法檢測到寒同熱先


男爵府

積分: 6849


17#
發表於 22-3-8 10:31 |只看該作者
Happywizard 發表於 22-2-28 12:55
等有方法檢測到寒同熱先






禁止訪問

積分: 45474


18#
發表於 22-3-8 10:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97287


19#
發表於 22-3-8 10:59 |只看該作者
alau2021 發表於 22-3-8 10:50
救命唔理得寒定熱,第一次食兩粒先,無好暈好唔舒服就繼續,下次4粒,就係咁簡單。
全部中招親戚朋友都係食 ...

同意,最穩陣咪先食兩粒試下囉。其實都係成藥啫,講真點會話食兩粒寒底受唔到會出事喎。
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


禁止訪問

積分: 45474


20#
發表於 22-3-8 11:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo