家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3844


1#
發表於 22-4-1 09:04 |只看該作者
本來一向都係佛系月供收息股,上年手痕買咗3隻股票,呢3隻都輸咗5萬


1310都好d, 有息派,終會和果。

另外2隻都應該上唔返,幸好買得唔多。

我以後唔敢亂買。
myimage.jpg


男爵府

積分: 8596


2#
發表於 22-4-1 09:39 |只看該作者
點解唔止蝕呀?


伯爵府

積分: 17862


3#
發表於 22-4-1 09:47 |只看該作者
chankahing 發表於 22-4-1 09:39
點解唔止蝕呀?

唔係人人也短炒的!


伯爵府

積分: 17862


4#
發表於 22-4-1 09:50 |只看該作者
甜甜人妻 發表於 22-4-1 09:04
本來一向都係佛系月供收息股,上年手痕買咗3隻股票,呢3隻都輸咗5萬

本帖最後由 claudialuk2011 於 22-4-1 10:36 編輯

你隻隻都高位接貨!如果你21年初入、三隻輸三成唔算多!大把指數股也差不多

所以買入價同有冇盈利係好重要



大宅

積分: 3844


5#
發表於 22-4-1 13:48 |只看該作者
claudialuk2011 發表於 22-4-1 09:50
本帖最後由 claudialuk2011 於 22-4-1 10:36 編輯

你隻隻都高位接貨!如果你21年初入、三隻輸三成唔算 ...

之後HKTVmall同醫渡都來來回回各賺$1萬。

見佢開始跌無賣,而家又唔捨得賣。


大宅

積分: 3844


6#
發表於 22-4-1 13:49 |只看該作者
claudialuk2011 發表於 22-4-1 09:47
唔係人人也短炒的!

都係佛系月供收息股穩陣,雖然,我都有煤氣


伯爵府

積分: 17862


7#
發表於 22-4-1 13:55 |只看該作者
甜甜人妻 發表於 22-4-1 13:48
之後HKTVmall同醫渡都來來回回各賺$1萬。

見佢開始跌無賣,而家又唔捨得賣。

本帖最後由 claudialuk2011 於 22-4-1 13:56 編輯

減返兩皮、都ok la
正所謂 贏錢皆因輸錢起


伯爵府

積分: 17862


8#
發表於 22-4-1 13:57 |只看該作者
甜甜人妻 發表於 22-4-1 13:49
都係佛系月供收息股穩陣,雖然,我都有煤氣

佢唔派紅股….


大宅

積分: 3844


9#
發表於 22-4-1 19:27 |只看該作者
claudialuk2011 發表於 22-4-1 13:57
佢唔派紅股….

諗住月供多1年至停。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo