家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7686


1#
發表於 22-5-7 18:32 |只看該作者
請問係好似支付寶咁多一個戶口要入錢落去定系直接在儲蓄戶口提款?


男爵府

積分: 8580


2#
發表於 22-5-9 15:46 |只看該作者
raylife 發表於 22-5-7 18:32
請問係好似支付寶咁多一個戶口要入錢落去定系直接在儲蓄戶口提款?

應該直接在戶口扣數, 我申請咗去外地用
我有一個幸福家庭, 大小姐Christy, 二小姐Chloe, 兩位小姐日日激到我飛起, 不過有佢地又真係好開心 :-D  :-D  :-D


禁止訪問

積分: 392


3#
發表於 22-5-10 16:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7686


4#
發表於 22-5-10 19:29 |只看該作者

回覆樓主:

唔該晒


公爵府

積分: 27145

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


5#
發表於 22-5-11 08:51 |只看該作者
請問係未用咩幣就扣咩幣呀?想申請定開關用。。


大宅

積分: 3915


6#
發表於 22-5-12 16:10 |只看該作者
ydoris 發表於 22-5-11 08:51
請問係未用咩幣就扣咩幣呀?想申請定開關用。。

如果你有錢係個外幣戶口度,就直接扣外幣錢,如果冇嗰種外幣,就扣港紙, 我女去了外地用呢張卡,非常方便,兌換率比信用卡好(emoji)(emoji)


公爵府

積分: 27145

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


7#
發表於 22-5-12 16:26 |只看該作者
mangtau 發表於 22-5-12 16:10
如果你有錢係個外幣戶口度,就直接扣外幣錢,如果冇嗰種外幣,就扣港紙, 我女去了外地用呢張卡,非常方便 ...
申請左啦。。其實我手頭好多用剩既外幣,吾知可吾可以入返入銀行俾扣帳卡用。


大宅

積分: 3915


8#
發表於 22-5-12 16:29 |只看該作者
ydoris 發表於 22-5-12 16:26
申請左啦。。其實我手頭好多用剩既外幣,吾知可吾可以入返入銀行俾扣帳卡用。
...

可以,之前特登唱咗啲歐羅擺入戶口,諗住出邊唱平啲,跟住用晒D錢後就直接扣港紙!


公爵府

積分: 27145

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


9#
發表於 22-5-12 16:54 |只看該作者
mangtau 發表於 22-5-12 16:29
可以,之前特登唱咗啲歐羅擺入戶口,諗住出邊唱平啲,跟住用晒D錢後就直接扣港紙!
...
知道。謝謝。。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo