自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   4


伯爵府

積分: 15213


1#
發表於 22-8-9 20:07 |只看該作者
本帖最後由 mrsjacky 於 22-8-9 20:08 編輯

有有人試過? 睇左一個醫生,要做冷凍,收費都幾貴,6000+/一次,仲要唔知幾多次先好返。有冇jm有好醫生介紹,收費平啲?


水晶宮

積分: 73350


2#
發表於 22-8-9 20:49 |只看該作者
mrsjacky 發表於 22-8-9 20:07
有有人試過? 睇左一個醫生,要做冷凍,收費都幾貴,6000+/一次,仲要唔知幾多次先好返。有冇jm有好醫生介紹 ...

唔洗$6000,中環的黎湛輝醫生,收我大約$2400。


大宅

積分: 4145


3#
發表於 22-8-9 20:57 |只看該作者
mrsjacky 發表於 22-8-9 20:07
有有人試過? 睇左一個醫生,要做冷凍,收費都幾貴,6000+/一次,仲要唔知幾多次先好返。有冇jm有好醫生介紹 ...

如果頭皮生疣點整? 咁多頭髮。


伯爵府

積分: 15213


4#
發表於 22-8-9 21:14 |只看該作者
本帖最後由 mrsjacky 於 22-8-9 21:15 編輯
wcandtt 發表於 22-8-9 20:49
唔洗$6000,中環的黎湛輝醫生,收我大約$2400。

你覺得黎醫生好嗎?請問你做左幾多次先攪掂? 期間影響儀容嗎? 要注意點打理?


子爵府

積分: 12874


5#
發表於 22-8-9 21:16 |只看該作者
wcandtt 發表於 22-8-9 20:49
唔洗$6000,中環的黎湛輝醫生,收我大約$2400。

請問整左幾多次好返?
同埋呢個價錢包吾包醫生費?


子爵府

積分: 12874


6#
發表於 22-8-9 21:31 |只看該作者
mrsjacky 發表於 22-8-9 20:07
有有人試過? 睇左一個醫生,要做冷凍,收費都幾貴,6000+/一次,仲要唔知幾多次先好返。有冇jm有好醫生介紹 ...

我問左1間,醫生費1300,另冷凍3500一次,要做3至4次


水晶宮

積分: 73350


7#
發表於 22-8-9 21:36 |只看該作者
meex2 發表於 22-8-9 20:57
如果頭皮生疣點整? 咁多頭髮。

呢個問題我係做之前都問咗醫生,佢話個範圍好細,我話咁咪變癩痢, 但係而家睇返嗰個位置,係有頭髮生出來㗎喎!

我做冷凍


水晶宮

積分: 73350


8#
發表於 22-8-9 21:38 |只看該作者
mrsjacky 發表於 22-8-9 21:14
你覺得黎醫生好嗎?請問你做左幾多次先攪掂? 期間影響儀容嗎? 要注意點打理?
...

佢好多人睇㗎, book要幾個禮拜之前book, 好多人都話佢OK,期間唔影響儀容因為啲頭髮都遮住,我第二日已經忍唔住洗頭

我做大概一次就搞掂,因為係表面的扁平疣。


水晶宮

積分: 73350


9#
發表於 22-8-9 21:39 |只看該作者
newc9 發表於 22-8-9 21:16
請問整左幾多次好返?
同埋呢個價錢包吾包醫生費?

我做一次就好返,因為係表面嘅扁平疣,呢個價錢包埋醫生費。


水晶宮

積分: 73350


10#
發表於 22-8-9 21:42 |只看該作者
佢會查麻醉膏係個頭皮上邊,之後用冷凍整落粒疣,麻醉藥過咗之後,個頭會好痛我老公仲叫我去大館行街,我直頭痛到就嚟暈低


伯爵府

積分: 15213


11#
發表於 22-8-9 21:55 |只看該作者
wcandtt 發表於 22-8-9 21:38
佢好多人睇㗎, book要幾個禮拜之前book, 好多人都話佢OK,期間唔影響儀容因為啲頭髮都遮住,我第二日已經 ...

多謝你分享,希望我都好似你咁,一次就攪掂。聽日打去book, 希望唔洗等太耐啦



子爵府

積分: 11084


12#
發表於 22-8-9 22:06 |只看該作者
mrsjacky 發表於 22-8-9 21:55
多謝你分享,希望我都好似你咁,一次就攪掂。聽日打去book, 希望唔洗等太耐啦

我覺得黎醫生好好,可以去試吓搵佢,尋日已經聽到好似要約到10月,祝早日康復


水晶宮

積分: 73350


13#
發表於 22-8-9 22:07 |只看該作者
mrsjacky 發表於 22-8-9 21:55
多謝你分享,希望我都好似你咁,一次就攪掂。聽日打去book, 希望唔洗等太耐啦

你book嗰陣時再問多次姑娘,如果係頭皮疣做冷凍,大概幾多錢,我怕我記錯,不過我好肯定唔會超過$4000。


伯爵府

積分: 15213


14#
發表於 22-8-9 22:27 |只看該作者
甘道夫 發表於 22-8-9 22:06
我覺得黎醫生好好,可以去試吓搵佢,尋日已經聽到好似要約到10月,祝早日康復
...
10月
哎,等我聽日試下



伯爵府

積分: 15213


15#
發表於 22-8-9 22:29 |只看該作者
wcandtt 發表於 22-8-9 22:07
你book嗰陣時再問多次姑娘,如果係頭皮疣做冷凍,大概幾多錢,我怕我記錯,不過我好肯定唔會超過$4000。
...
好,謝謝你,4000都平左一截

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo