自由講場

跳至

首頁
12345...15

尾頁
   11


洋房

積分: 55


發表於 22-9-28 18:47 |顯示全部帖子
唔呻下,我會痴線
我屋企4姐弟,我最大爸爸十幾年前中風
當時因為申請綜援就將層樓轉左比其中一個果陣未婚嘅細佬J
但大家幾家共識係名義上轉比佢啫
實際層樓係大家都有份嘅

咁就算早幾年爸爸都仙遊後
大家都算相安無事
平時同細佬J飲茶
都會傾計講到「而家層樓租到出去,第日賣左層樓之後分返比大家」

而今年年頭唔好彩
另一個細佬K突然中風
雖然一直都知細佬K同老婆關係幾差,成日為錢鬧交,但又唔係嘈到要離婚
而家K老婆企硬唔肯比而家中風住院半年嘅醫藥費
老實講,人哋老婆唔肯比,我哋無方法逼佢比架喎

只好我哋自己幾姐弟傾下要唔要幫佢
我覺得老豆層樓,細佬K都有份架嘛
而家幫手比完住院費
咪記返數後
他日賣樓果陣照扣返囉

點知細佬J而家開始發脾氣
話點解層樓都未賣,點解而家要佢負責出錢

咁我角度,就算未賣都有收租,之前我無問你分返啫
但揸正黎講,層樓係大家,收到租都應該要分返比大家,以前唔問你拎,當係儲喺公家戶口度啫,而家細佬K有需要咪喺公家出返,咁都好無理咩

可能講到一舊舊
但我都想問下大家點睇
細佬J真係應份收晒d租咩,而家希望佢拎返少少出嚟咋喎,真係佢岩咩


水晶宮

積分: 59820

2021勳章 2018復活節勳章


發表於 22-9-28 18:51 |顯示全部帖子

回覆樓主:

咁依家放層樓出去,賣完分錢囉


大宅

積分: 4737


發表於 22-9-28 18:52 |顯示全部帖子
1個人揸住層樓,得口頭協議
咁樣實出事


侯爵府

積分: 24139

牛年勳章 2021勳章


發表於 22-9-28 18:54 |顯示全部帖子
J 細佬可能也困難 , 唉! 近幾年不容易, 表面無咩, 內裡只有自己知


男爵府

積分: 5840


發表於 22-9-28 18:55 |顯示全部帖子
咁我同意J, 大家甘有心一齊出錢咪得囉,吾應該推個波比其中一個。

點評

la_source    發表於 22-9-30 09:11


珍珠宮

積分: 35415

減齡達人勳章 牛年勳章 2021勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


發表於 22-9-28 18:56 |顯示全部帖子
AmyNotme 發表於 22-9-28 18:47
唔呻下,我會痴線
我屋企4姐弟,我最大爸爸十幾年前中風
當時因為申請綜援就將層樓轉左比其中一個果陣未婚 ...

d 名義上轉名既事千奇唔好做。。。


子爵府

積分: 12215

2022勳章 牛年勳章 2021勳章


發表於 22-9-28 18:56 |顯示全部帖子
坦白講,一開始收租之時已經要商量定租金用途啦!樓主個細佬J由頭到尾冇提,擺明食夾棍!

點評

山豬    發表於 22-9-29 11:23


伯爵府

積分: 18983

2021勳章


發表於 22-9-28 18:56 |顯示全部帖子
本帖最後由 dyl 於 22-9-28 18:57 編輯

快D賣左層樓分錢, 再遲D可能佢吾認數會話層樓係佢

點評

pm-11    發表於 22-10-3 12:46
ada0707    發表於 22-9-29 14:00
raro    發表於 22-9-29 11:06
趙元嵩    發表於 22-9-29 02:29
CatMonarch    發表於 22-9-28 20:43
goldpiglet    發表於 22-9-28 19:06


伯爵府

積分: 19587

2021勳章


發表於 22-9-28 18:57 |顯示全部帖子

回覆樓主:

照理樓主幾兄弟姊妹平分好啱!

錢銀這東西真係不斷在考驗人性...


子爵府

積分: 13399

2021勳章


發表於 22-9-28 18:58 |顯示全部帖子
CMMANDY 發表於 22-9-28 18:54
J 細佬可能也困難 , 唉! 近幾年不容易, 表面無咩, 內裡只有自己知 ...

困難都唔可以咁,中風個個都困難啦!賣左層樓啦!


子爵府

積分: 13399

2021勳章


發表於 22-9-28 18:58 |顯示全部帖子
ARabbit 發表於 22-9-28 18:57
照理樓主幾兄弟姊妹平分好啱!

錢銀這東西真係不斷在考驗人性...



珍珠宮

積分: 49304

2021勳章


發表於 22-9-28 18:58 |顯示全部帖子
Adiezz 發表於 22-9-28 18:52
1個人揸住層樓,得口頭協議
咁樣實出事

肯定出事,我一定唔會咁安排


大宅

積分: 3754


發表於 22-9-28 18:58 |顯示全部帖子
AmyNotme 發表於 22-9-28 18:47
唔呻下,我會痴線
我屋企4姐弟,我最大爸爸十幾年前中風
當時因為申請綜援就將層樓轉左比其中一個果陣未婚 ...

根本J 細佬就想獨吞,你應該宜家即刻列表收咗咁耐租金幾多,叫佢嘔返出嚟,你做最大,一定要揸正黎做,呢個J 細佬完全自私,話晒K 細佬已經病,J 細佬重毫不念親情!大家姐快啲處理佢


男爵府

積分: 7124


發表於 22-9-28 18:59 |顯示全部帖子
AmyNotme 發表於 22-9-28 18:47
唔呻下,我會痴線
我屋企4姐弟,我最大爸爸十幾年前中風
當時因為申請綜援就將層樓轉左比其中一個果陣未婚 ...
你地唔開返個聯名戶口收租? 就算樓名係佢... 收租都可入聯名戶口...睇黎佢當所有野係佢,包樓同咁多年租

點評

山豬    發表於 22-9-29 11:24


瑪瑙宮

積分: 126035

2021勳章


發表於 22-9-28 18:59 |顯示全部帖子
AmyNotme 發表於 22-9-28 18:47
唔呻下,我會痴線
我屋企4姐弟,我最大爸爸十幾年前中風
當時因為申請綜援就將層樓轉左比其中一個果陣未婚 ...

呢d野要一早講清講楚,佢以為d租係佢自己收晒,而家突然要嘔返出黎當然有點難以接受

點評

sass_yim    發表於 22-9-29 09:37


男爵府

積分: 7124


發表於 22-9-28 19:00 |顯示全部帖子
CMMANDY 發表於 22-9-28 18:54
J 細佬可能也困難 , 唉! 近幾年不容易, 表面無咩, 內裡只有自己知 ...
咁就可以名正言順吞其餘三個人嘅租金收入


珍珠宮

積分: 34017

2021勳章


發表於 22-9-28 19:01 |顯示全部帖子

回覆樓主:

本帖最後由 wan_sosin 於 22-9-28 19:03 編輯

完全明白,我屋企都發生過類似情況,我哥出嚟做野無乜比過家用,層樓變相係我3姊妹夾份供,之後某個原因層樓想名義上落我哥個名,好在最後一步未去簽,因為我哥真係當正層樓歸佢,事源於我媽中風,想有人照顧佢,想比我搬返去我媽間屋(我媽已搬走,間屋係吉屋) 我哥話要收我租先比我住,層樓佢無點出過錢㗎,所以最後無轉名比我哥,我入住間屋,計返條數我比錢家人當我買。

當然你哋要堅持個細佬J找數啦。


男爵府

積分: 5494

2021勳章


發表於 22-9-28 19:01 |顯示全部帖子
dyl 發表於 22-9-28 18:56
快D賣左層樓分錢, 再遲D可能佢吾認數會話層樓係佢

就算而家賣咗,樓主細佬都未必認數,層樓又寫佢名
所以話兄弟姐妹細時一家人,大時兩伙人


珍珠宮

積分: 31810

2021勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 美好大世界2017勳章


發表於 22-9-28 19:02 |顯示全部帖子

回覆樓主:

講真,佢真係唔分比大家都奈佢唔何


伯爵府

積分: 16274

2021勳章 想生BB熱投


發表於 22-9-28 19:02 |顯示全部帖子
第一,如果確定間樓係共同擁有,今個月開始就叫佢平分翻啲租出嚟。
第二,之前收左嘅租,叫佢尽快平分翻。
第三,細佬住院費可以不用付。一直拖,拖到第二時在遺產中扣。因為佢老婆會係你細佬遺產繼承人,佢要付清細佬啲街數有淨先可以袋。

點評

CatMonarch    發表於 22-9-28 20:57
I am Agent P

首頁
12345...15

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊