潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 3789


1#
發表於 22-10-15 11:34 |只看該作者
本帖最後由 Jmachi 於 22-10-15 11:35 編輯

買咗對鞋唔啱size,搵咗SA兩半星期都唔覆。點算好?30日內要換貨….


子爵府

積分: 11028


2#
發表於 22-10-15 11:49 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-10-15 11:34
買咗對鞋唔啱size,搵咗SA兩半星期都唔覆。點算好?30日內要換貨….

...

直接落鋪換貨啦


珍珠宮

積分: 30814


3#
發表於 22-10-15 11:49 |只看該作者
有冇打落鋪頭問?


男爵府

積分: 8756


4#
發表於 22-10-15 12:06 |只看該作者
平時約時間買嘢都唔覆?


珍珠宮

積分: 42937

陪月勳章 畀面勳章


5#
發表於 22-10-15 12:47 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-10-15 11:34
買咗對鞋唔啱size,搵咗SA兩半星期都唔覆。點算好?30日內要換貨….

...

同一個款要換size唔容易
落舖搵sa直接問下點,可能即時換過另一個款。
work hard PLAY hard


大宅

積分: 3789


6#
發表於 22-10-15 13:06 |只看該作者
Yukipooh 發表於 22-10-15 12:06
平時約時間買嘢都唔覆?

係呀,我個SA成日都唔覆message. 平時都冇所謂,不過今次要換貨…


大宅

積分: 3789


7#
發表於 22-10-15 13:08 |只看該作者
jenniferK 發表於 22-10-15 12:47
同一個款要換size唔容易
落舖搵sa直接問下點,可能即時換過另一個款。

我諗都要換過另外一樣嘢… 不過直接踩落舖頭,冇預約驚佢唔鍾意.


大宅

積分: 3789


8#
發表於 22-10-15 13:08 |只看該作者
Akimoto2115 發表於 22-10-15 11:49
有冇打落鋪頭問?

打落舖頭搵SA?


珍珠宮

積分: 30814


9#
發表於 22-10-15 13:34 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-10-15 13:08
打落舖頭搵SA?

係呀,你打落鋪,會有CS聽電話,你話想搵「你SA」咁佢會答你佢喺唔喺道,幾時喺道,甚至佢點解唔喺道,佢地有時都會答你。


公爵府

積分: 26981


10#
發表於 22-10-15 13:44 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-10-15 13:08
我諗都要換過另外一樣嘢… 不過直接踩落舖頭,冇預約驚佢唔鍾意.
咁而家佢唔覆咁點約啊...唔使擔心, 就算你walk in入自己shop當一般查詢換貨都無問題丫, 唔係乜都要搵返自己SA先肯幫你...如果佢地問你邊位同事幫開你, 你咪話搵左啊邊個好多次都無應, 擔心佢出左事囉


男爵府

積分: 8756


11#
發表於 22-10-15 15:30 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-10-15 13:06
係呀,我個SA成日都唔覆message. 平時都冇所謂,不過今次要換貨…

換貨真係要Walk in,我嗰個又係長期失蹤咁,我覺得自己好似一個怨婦


大宅

積分: 3789


12#
發表於 22-10-15 17:25 |只看該作者
Yukipooh 發表於 22-10-15 15:30
換貨真係要Walk in,我嗰個又係長期失蹤咁,我覺得自己好似一個怨婦
...

好似俾人飛咁, 長期唔覆電話.


男爵府

積分: 8756


13#
發表於 22-10-15 17:42 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-10-15 17:25
好似俾人飛咁, 長期唔覆電話.

可唔可以分享下?我嗰個大概七個月,初初都正常,可能最遲一兩日覆,依兩個月兩個星期先覆,唔知係咪中咗COVID定放假唯有咁樣安慰自己,只怪自己係小薯


大宅

積分: 3789


14#
發表於 22-10-15 19:13 |只看該作者
Yukipooh 發表於 22-10-15 17:42
可唔可以分享下?我嗰個大概七個月,初初都正常,可能最遲一兩日覆,依兩個月兩個星期先覆,唔知係咪中咗C ...

其實我個SA都跟咗佢差唔多有9個月. 佢一向都係唔係點覆message, 一兩個禮拜唔覆都係好閒。平時冇所謂,不過今次要換貨 雖然我哋係小薯,不過都係真金白銀買呀. 九個月內唔計包,都叫做買咗190K.

其實個心真係好累⋯⋯


男爵府

積分: 8756


15#
發表於 22-10-15 19:26 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-10-15 19:13
其實我個SA都跟咗佢差唔多有9個月. 佢一向都係唔係點覆message, 一兩個禮拜唔覆都係好閒。平時冇所謂,不 ...

真係養到佢哋大胃口,其實你spending已經好多, 咁我係咪應該收手,但又唔甘心
但都去換咗先啦,唔通等佢半個月先有得着,早啲去唔使排隊


珍珠宮

積分: 43547

好媽媽勳章


16#
發表於 22-10-15 21:49 |只看該作者
Jmachi 發表於 22-10-15 19:13
其實我個SA都跟咗佢差唔多有9個月. 佢一向都係唔係點覆message, 一兩個禮拜唔覆都係好閒。平時冇所謂,不 ...

咁⋯又真係衰啲⋯


大宅

積分: 2173


17#
發表於 22-10-19 12:53 |只看該作者
回覆 Jmachi 的帖子

190K 已經好多!! 點解H d S A 會咁樣 我嗰個都係咁


珍珠宮

積分: 43547

好媽媽勳章


18#
發表於 22-10-19 13:52 |只看該作者
johnsonwifey 發表於 22-10-19 12:53
回覆 Jmachi 的帖子

190K 已經好多!! 點解H d S A 會咁樣 我嗰個都係咁

你有冇佢schedule? 我發現我嗰個sa返工時先會覆whatsapp, 放假唔睇(咁都正常嘅,放工都想休息下),就算返工都最好一開工就搵佢,中間可能serve緊客就唔多覆,咁我每次都一返工先搵佢,個response就會迅速啲。

我懷疑佢哋隨時一百幾十個客喺手,所以可能真係會miss 咗啲whatsapp都唔奇。


大宅

積分: 1505


19#
發表於 22-10-19 14:39 |只看該作者
blackypurin 發表於 22-10-19 13:52
你有冇佢schedule? 我發現我嗰個sa返工時先會覆whatsapp, 放假唔睇(咁都正常嘅,放工都想休息下),就算 ...

我想問下係咪要主動問schedule? 我個SA間歇性俾我


珍珠宮

積分: 43547

好媽媽勳章


20#
發表於 22-10-19 15:57 |只看該作者
Princess999 發表於 22-10-19 14:39
我想問下係咪要主動問schedule? 我個SA間歇性俾我

我諗個個sa唔同,你試吓主動問佢可唔可以每個月send俾你

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo