潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 675


1#
發表於 22-11-25 14:16 |只看該作者
本帖最後由 karrielau 於 22-11-26 23:25 編輯

Del


男爵府

積分: 5694


2#
發表於 22-11-25 14:41 |只看該作者
karrielau 發表於 22-11-25 14:16
新手入H, 開始左配小小貨, 其實一心想要b30, 但知道吳可以出第一個袋就係QB. 同SA 溝通過,佢話可以出p18 ...

本帖最後由 nanaanna 於 22-11-25 14:42 編輯

好睇你點同sa 溝通,我自己出就甜品拒講到明會唔扣。
你一開始target係bk, 通常都會比甜品你,因為見你等得辛苦(emoji)

同埋第一個點解唔可以係b30?


別墅

積分: 675


3#
發表於 22-11-25 15:29 |只看該作者
nanaanna 發表於 22-11-25 14:41
本帖最後由 nanaanna 於 22-11-25 14:42 編輯

好睇你點同sa 溝通,我自己出就甜品拒講到明會唔扣。

SA話第一個袋吳可以出QB,叫我先拎其他袋,但會扣spending :(


大宅

積分: 2635


4#
發表於 22-11-25 15:46 |只看該作者
karrielau 發表於 22-11-25 15:29
SA話第一個袋吳可以出QB,叫我先拎其他袋,但會扣spending :(

建議你考慮轉SA


珍珠宮

積分: 42937

陪月勳章 畀面勳章


5#
發表於 22-11-25 15:50 |只看該作者
karrielau 發表於 22-11-25 15:29
SA話第一個袋吳可以出QB,叫我先拎其他袋,但會扣spending :(

要清楚自己有咩袋鐘意,唔好為出袋而出

你可以考慮gp。使用方式和b差唔多,可以試下手提袋合唔合用。
work hard PLAY hard


珍珠宮

積分: 42937

陪月勳章 畀面勳章


6#
發表於 22-11-25 15:53 |只看該作者
linus仔 發表於 22-11-25 15:46
建議你考慮轉SA

如果未買得好多絕對值得試其他sa。
work hard PLAY hard


公爵府

積分: 26981


7#
發表於 22-11-25 15:55 |只看該作者
karrielau 發表於 22-11-25 14:16
新手入H, 開始左配小小貨, 其實一心想要b30, 但知道吳可以出第一個袋就係QB. 同SA 溝通過,佢話可以出p18 ...

無話第一個袋唔可以出qb...呢度好多jm都係第一個直接出, 自己想要咩就request咩, 只不過時間問題


大宅

積分: 1379


8#
發表於 22-11-25 16:18 |只看該作者
其實第一個就QB係OK lor, 只不過你新profile難爭, 但同一個原則, 你要隻GP都難爭過舊客架啦!

SA想你慢慢玩掛建議講清楚目標.睇佢help唔helpful, 唔對路就轉人!


珍珠宮

積分: 43547

好媽媽勳章


9#
發表於 22-11-25 21:03 |只看該作者
第一個係出qb, 出第二/三個中間先出吓甜品


珍珠宮

積分: 30814


10#
發表於 22-11-25 22:09 |只看該作者
其實好多人第一個袋都係出QB,
定係你想問今年入坑果啲人?


侯爵府

積分: 20311


11#
發表於 22-11-26 13:51 |只看該作者
Akimoto2115 發表於 22-11-25 22:09
其實好多人第一個袋都係出QB,
定係你想問今年入坑果啲人?

我本來入坑根本無打算出QB,買下買下,變左排QB


別墅

積分: 988


12#
發表於 22-11-26 18:34 |只看該作者
我同樓主你都似,都係新手今年先入坑,本身都想第一個出b/k,SA 話要出左其他先,咁我就出p18,出p18嗰陣我問佢扣唔扣spending, 佢話唔扣,點知佢隔左個幾月就話唔撈,佢last day果日我再問佢咁我淨返幾多spending, 但佢答我果個數明明就係扣左配p18 啲spending


珍珠宮

積分: 42937

陪月勳章 畀面勳章


13#
發表於 22-11-26 19:15 |只看該作者
Kplkpl 發表於 22-11-26 18:34
我同樓主你都似,都係新手今年先入坑,本身都想第一個出b/k,SA 話要出左其他先,咁我就出p18,出p18嗰陣我 ...

唔好擔心咁多,最緊要同店接手你的sa你夾唔夾到。
work hard PLAY hard


大宅

積分: 1194


14#
發表於 22-11-26 19:51 |只看該作者
回覆 Kplkpl 的帖子

我都有類似經歷,但係舊年。 我同新識SA講想要p18, 佢答咗我一個數,我即日買超過有突10k,一星期後成功出咗兼又買多少少嘢。 幾個月後又去,順便問下剩返幾多spending,佢答我嘅數係扣晒我第一次買嘢既數,變相個p18 over 1:1
雖然好傷心,但我會諗配貨率咁浮動,佢哋有時講完就算,未必會記住承認咗某個袋扣唔扣或扣幾多,而且都無得追番㗎啦! 如果SA夾的話,長買長有,佢始終會有so返我嘅時候卦


別墅

積分: 988


15#
發表於 22-11-26 20:56 |只看該作者
jenniferK 發表於 22-11-26 19:15
唔好擔心咁多,最緊要同店接手你的sa你夾唔夾到。
我見過新SA了,雖然佢對我啲小薯的態度都幾好,同佢相處都舒服,但唔知係咪又係trainee的關係,問佢好多野都唔答,前SA剩返的spending 唔答,問佢bkc 有無咩提示 唔答,連我問如果買傢俬/衫 會唔會易啲,都唔答,淨係叫我買自己鍾意的野,完全冇指引,都唔知繼唔繼續同佢買落去、還是應該轉舖好,感覺上轉左SA好似由頭嚟過咁


別墅

積分: 988


16#
發表於 22-11-26 21:01 |只看該作者
Acupcake 發表於 22-11-26 19:51
回覆 Kplkpl 的帖子

我都有類似經歷,但係舊年。 我同新識SA講想要p18, 佢答咗我一個數,我即日買超過有突 ...
其實我唔介意佢扣左我數,但新接手果個SA 連淨返幾多、仲差幾多 都唔答我


珍珠宮

積分: 42937

陪月勳章 畀面勳章


17#
發表於 22-11-26 21:50 |只看該作者
Kplkpl 發表於 22-11-26 21:01
其實我唔介意佢扣左我數,但新接手果個SA 連淨返幾多、仲差幾多 都唔答我
...

你都講佢好新,店內部出袋運作係點佢未必掌握到。叻的sa 半年就上手,你買慢啲觀察下佢,睇下佢比唔比到信心你。

另外亦可以遇下其他店其他sa咁。
work hard PLAY hard


別墅

積分: 988


18#
發表於 22-11-26 22:05 |只看該作者
本帖最後由 Kplkpl 於 22-11-26 22:10 編輯
jenniferK 發表於 22-11-26 21:50
你都講佢好新,店內部出袋運作係點佢未必掌握到。叻的sa 半年就上手,你買慢啲觀察下佢,睇下佢比唔比到信 ...

好的,多謝JM你既建議呢個遊戲真係甚有挑戰性不過最驚而家嗰個又係做做下唔做,感覺新人的流失率好似幾高下


別墅

積分: 675


19#
發表於 22-11-26 23:21 |只看該作者
Kplkpl 發表於 22-11-26 20:56
我見過新SA了,雖然佢對我啲小薯的態度都幾好,同佢相處都舒服,但唔知係咪又係trainee的關係,問佢好多野 ...

死啦,我都係新SA, 口吻同你完全一樣,其實我都同佢唔係配咗好多嘢,都諗緊好唔好轉人同埋轉鋪。。成日叫人哋買自己鍾意嘅嘢,但係你舖頭都冇咁多野比我買,又比吳到方向…但之前配左貨ge spending 又吳想浪費咗佢,始終我仲未出到第一個袋(emoji)(emoji)(emoji)


別墅

積分: 988


20#
發表於 22-11-27 01:00 |只看該作者
karrielau 發表於 22-11-26 23:21
死啦,我都係新SA, 口吻同你完全一樣,其實我都同佢唔係配咗好多嘢,都諗緊好唔好轉人同埋轉鋪。。成日叫 ...
咁又唔洗死不過我又覺得樓上位jm 都講得岩,可以買少少野再試下佢先,我覺得就算轉舖都要撞手神,萬一又抽中trainee 結果咪又係一樣同埋我買果啲配貨都係自己鍾意同有用,我諗買夠數自然會有袋掛,到時冇咪投訴,我見小紅書啲人都係咁

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo