懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


民房

積分: 25


1#
發表於 23-5-8 11:26 |只看該作者
預產期12月,家人之前在仁安生bb,但是自己屋企比較近中大,上網好少資料想了解中大在生產期間的止痛措施
仁安有止痛針和笑氣,唔知道中大有無?
如果有中大的group請求加入!!!


大宅

積分: 1558


2#
發表於 23-5-8 13:15 |只看該作者
YaniceYee 發表於 23-5-8 11:26
預產期12月,家人之前在仁安生bb,但是自己屋企比較近中大,上網好少資料想了解中大在生產期間的止痛措施
...

你喺YouTube打中大生B佢會有相關嘅影片,我都係從影片入面得知同了解更多以我印象記得係介紹過係有無痛分娩的。


民房

積分: 25


3#
發表於 23-5-8 14:21 |只看該作者
回覆 yuenbaby12 的帖子

我有看到YouTube的片,不過我想知道除了無痛之外的其他止痛方式,因為在打無痛之前還要挨好耐噶~


大宅

積分: 1558


4#
發表於 23-5-8 14:32 |只看該作者
YaniceYee 發表於 23-5-8 14:21
回覆 yuenbaby12 的帖子

我有看到YouTube的片,不過我想知道除了無痛之外的其他止痛方式,因為在打無痛之 ...

藥物類止痛-笑氣-無痛分娩,中大網站有介紹


民房

積分: 25


5#
發表於 23-5-8 14:52 |只看該作者
回覆 yuenbaby12 的帖子



大宅

積分: 1558


6#
發表於 23-5-8 15:08 |只看該作者
YaniceYee 發表於 23-5-8 14:52
回覆 yuenbaby12 的帖子

我諗住揀中大 上網收集資料自己睇 早前產檢醫生都有大概講解過,安心好多 加油啊


民房

積分: 25


7#
發表於 23-5-8 15:18 |只看該作者
回覆 yuenbaby12 的帖子

請問你預產期幾時吖?主要是仁安婦產科好出名,我三個侄子都是仁安生,但是我屋企離中大得一個地鐵站,超級近。
而且中大又新,所以我好糾結


大宅

積分: 1558


8#
發表於 23-5-8 15:28 |只看該作者
YaniceYee 發表於 23-5-8 15:18
回覆 yuenbaby12 的帖子

請問你預產期幾時吖?主要是仁安婦產科好出名,我三個侄子都是仁安生,但是我屋企 ...

我11月26 我朋友都叫我去仁安,佢介紹左一個醫生俾我話佢開刀幾好!但係最後我自己都係決定去中大,中大口碑都唔差,而且新淨又開咗一段時間應該都OK!嗰日我去做產檢,醫生/姑娘亦都好好耐性慢慢講解同埋幫我照超聲波,所以我都係決定喺中大同埋最緊要睇你搵邊個醫生,仲有時間


民房

積分: 25


9#
發表於 23-5-8 15:41 |只看該作者
回覆 yuenbaby12 的帖子

我係12月14日吖~不過我媽咪話家姐同細妹都細全部提早大概20日生bb,我都好可能提早~我都係先穩好醫生,不過唔知道中大住院醫生ok唔ok,穩住院醫生話唔定會方便滴


大宅

積分: 1558


10#
發表於 23-5-8 16:16 |只看該作者
YaniceYee 發表於 23-5-8 15:41
回覆 yuenbaby12 的帖子

我係12月14日吖~不過我媽咪話家姐同細妹都細全部提早大概20日生bb,我都好可能提 ...

我都係搵中大駐院醫生,好好彩我搵個位醫生幾好,上次照超聲波亦都好細心好耐心慢慢同我睇


大宅

積分: 1081


11#
發表於 23-5-22 17:51 |只看該作者
請問有冇中大Group?


民房

積分: 18


12#
發表於 23-5-28 08:37 |只看該作者
本帖最後由 Wss2000 於 23-5-28 08:47 編輯

我一月尾在中大開刀,本身有諗過仁安,BOOK個時轉咗中大,無後悔。不是用中大醫生。爸爸入產房不另收費,鉸剪好利,一展就斷。

職員
護士門都很好,有耐性,按鐘10秒內出現,可能我間房近護士站。照顧BB的姐姐也很好,有禮,照顧得BB貼貼服服。你想休息時佢哋可以推走BB,你想見BB佢地會推過嚟。臨出院前一日,會有個小TALK比爸爸媽媽,佢哋推部LABTOP係你床前講,會示範同BB沖涼護理。

環境:
環境很好,二人房,本身床位不在窗邊,但窗邊個位媽媽出院後,佢哋比我轉床(網站寫要收$800)。廁所有薑水洗手。

食物
食物份量少,不太吸引,附近地鐵站有唐記,美心快餐,美心餅店,鴻福堂,好似可以叫隔離HYATT外賣。買咗外賣寒凍咗,未食過嘅佢哋肯幫我叮番熱。
















BB房:




Gift for BB:









民房

積分: 18


13#
發表於 23-5-28 09:27 |只看該作者
回覆 Wss2000 的帖子

多謝分享!咁睇落好似係唔錯,除咗嘢食爭啲朋友因為仁安嘢食好食揀咗仁安 😂
自己就覺得中大新啲同近我想試下,但網上無咩資料同comment
請問你有無 join 中大wtsapp gp? 有嘅話可pm邀請我嗎?謝謝!


民房

積分: 18


14#
發表於 23-5-28 14:20 |只看該作者
回覆 kamnina 的帖子

我沒有join ah


複式洋房

積分: 294


15#
發表於 23-5-28 19:16 |只看該作者
回覆 Wss2000 的帖子

Thank you for the information!!
我都在中大留左位~~
鍾意果度器材新
雖然知道食野麻麻地
想問下待產時 monitor BB的機是胎心機嗎? 是不是會照超聲波?


民房

積分: 18


16#
發表於 23-5-28 23:35 |只看該作者
好似冇照超聲波,有條帶圍住個肚,俾個手掣你, BB郁就撳一下。第一次照,有一下個數值低過正常,佢哋話問過醫生建議再測多一個鐘,(收多次錢,好似$1xxx)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo