懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 216


1#
發表於 23-7-13 17:57 |只看該作者
而家5個月,諗住開始買嘢
8月BB展係咪真係平過出面?通常會買啲咩多?


大宅

積分: 3362


2#
發表於 23-7-13 19:03 |只看該作者
katielingmui 發表於 23-7-13 17:57
而家5個月,諗住開始買嘢
8月BB展係咪真係平過出面?通常會買啲咩多?

好多人去bb展係好多贈品攞


男爵府

積分: 6468


3#
發表於 23-7-13 23:25 |只看該作者
BB展重點係出賣個人資料拎贈品, 最好拖定兩個28" , 叫埋老公畫定路線圖
至於買野, 揹帶可以買, 貪佢有得試, 佢通常會提供一個夠重的假BB試, 可以叫你老公幫手揹下體驗下


複式洋房

積分: 461


4#
發表於 23-7-15 10:31 |只看該作者
awless 發表於 23-7-13 23:25
BB展重點係出賣個人資料拎贈品, 最好拖定兩個28" , 叫埋老公畫定路線圖
至於買野, 揹帶可以買, 貪佢有得試, ...

生第二胎仲有冇得拎入會贈品?


大宅

積分: 3598


5#
發表於 23-7-15 10:59 |只看該作者
BB展多數都係拎贈品, 平野都會有既但最好都係買到送貨唔洗自己拎得咁辛苦, 如果之前未入媽咪會可以趁機入埋, 同埋睇下邊間D奶粉贈品正囉, 你可以留意下唔同牌子既facebook, 通常都會有講定有咩正野


大宅

積分: 1670

2023年兔年勳章


6#
發表於 23-7-18 18:32 |只看該作者
去 BB展重點係拎贈品,真係要帶 28"過去裝。如果你怕行得太累最好帶埋摺凳去 or 能夠休息下既方法,因為個到係無得坐,上次我行到想死,整個場都無一張凳可以坐下休息下,幾驚影響到個肚 。 (身體問題,行得一陣就一定要坐下休息下) 買野都可以叫做平少少,但好多都係套裝式咁賣,去之前真的要自己 plan下想買什麼,到現場無咩機會可以再講價 or R贈品。


複式洋房

積分: 154


7#
發表於 23-8-5 00:06 |只看該作者
買奶粉實有野送, 仔仔飲開心美力都拎左部水機同globber滑板車(圈住嗰2個)…我自己有食開康萃樂隻益生菌都平好多, 差唔多平成100蚊一盒



別墅

積分: 560

牛年勳章


8#
發表於 23-8-5 02:06 |只看該作者
今日惠康有88折就真係平


別墅

積分: 560

牛年勳章


9#
發表於 23-8-5 02:07 |只看該作者
Marie_m 發表於 23-7-15 10:31
生第二胎仲有冇得拎入會贈品?

我搵老公個電話登記


大宅

積分: 2472


10#
發表於 23-8-5 10:41 |只看該作者
5個月去bb展梗係入媽咪會拎贈品啦美贊臣一定要去好多野拎,又有d互動既攤位可以了解下d冷知識
attach1/tmp/phpIfWAxo


禁止訪問

積分: 84


11#
發表於 23-8-5 15:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1039


12#
發表於 23-8-6 15:55 |只看該作者
都係買奶粉多, 不過宜家你得5個月又應該唔洗咁早買, 你可以去美贊臣個攤位做consultation, 會有罐奶粉送


別墅

積分: 647

牛年勳章


13#
發表於 23-8-6 16:54 |只看該作者
我仔食開hipp 買奶粉送左個消毒機, 買唧唧包都平好多, 佢地D贈品就拎左呢D, 個袋勁靚
attach1/tmp/phpQjxpM2


大宅

積分: 1644


14#
發表於 23-8-7 10:17 |只看該作者
好多贈品


複式洋房

積分: 216


15#
發表於 23-8-13 18:42 |只看該作者
katielingmui 發表於 23-7-13 17:57
而家5個月,諗住開始買嘢
8月BB展係咪真係平過出面?通常會買啲咩多?

我去到都有拎下贈品,最開心係西松屋度買衫仔、被仔,真係好靚呀!
我打算餵母乳,但其中一個贈品係送咗罐細奶粉,正好做個back up,都好啱用


男爵府

積分: 8818


16#
發表於 23-8-13 20:42 |只看該作者
katielingmui 發表於 23-7-13 17:57
而家5個月,諗住開始買嘢
8月BB展係咪真係平過出面?通常會買啲咩多?
Bb展最主要係出賣自己個人資料嚟攞贈品

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo