自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 23-12-12 20:10 |只看該作者
雖然我係用自動交稅機制,所以一定唔會唔記得交稅,但往年我都係10月收到稅單,但到現在都未收到稅單,所以應該今年唔需要交稅


水晶宮

積分: 59186

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


2#
發表於 23-12-12 20:21 |只看該作者
yan12345678 發表於 23-12-12 20:10
雖然我係用自動交稅機制,所以一定唔會唔記得交稅,但往年我都係10月收到稅單,但到現在都未收到稅單,所以 ...

C6 仍未收到稅單,仍然係評稅中,但佢肯定要交


珍珠宮

積分: 35237


3#
發表於 23-12-12 20:24 |只看該作者
yan12345678 發表於 23-12-12 20:10
雖然我係用自動交稅機制,所以一定唔會唔記得交稅,但往年我都係10月收到稅單,但到現在都未收到稅單,所以 ...

下年改用電子報稅,咪即刻知要比幾錢稅


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 23-12-12 20:30 |只看該作者
lilysun123 發表於 23-12-12 20:24
下年改用電子報稅,咪即刻知要比幾錢稅

改左電子仲收唔收到信/電郵架?


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 23-12-12 20:38 |只看該作者
MissMaMa 發表於 23-12-12 20:21
C6 仍未收到稅單,仍然係評稅中,但佢肯定要交

還要評稅?一月份要交第一期稅啦喎


侯爵府

積分: 24555


6#
發表於 23-12-12 20:46 |只看該作者
death and taxes


子爵府

積分: 14803

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 23-12-12 20:49 |只看該作者

回覆樓主:

試吓明天打電話問稅局,在早上8 : 45左右這個時段較容易通。


水晶宮

積分: 68145


8#
發表於 23-12-12 20:56 |只看該作者
yan12345678 發表於 23-12-12 20:10
雖然我係用自動交稅機制,所以一定唔會唔記得交稅,但往年我都係10月收到稅單,但到現在都未收到稅單,所以 ...

未必,我孭住幾個免稅額都要交,老公冇,冇理由唔洗交死


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 23-12-12 21:00 |只看該作者
luvkaka 發表於 23-12-12 20:56
未必,我孭住幾個免稅額都要交,老公冇,冇理由唔洗交死

因為我係用自動繳稅機制啊,如需要交稅,稅務局會兩個星期前通知我,會用我嘅繳稅戶口用來交稅,俾我預時間知道我嘅繳稅戶口夠唔夠錢交稅㗎,但係現在都未有收到信


水晶宮

積分: 68145


10#
發表於 23-12-12 21:01 |只看該作者
yan12345678 發表於 23-12-12 21:00
因為我係用自動繳稅機制啊,如需要交稅,稅務局會兩個星期前通知我,會用我嘅繳稅戶口用來交稅,俾我預時 ...

長知識呀!我仲係等收信年代


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


11#
發表於 23-12-12 21:05 |只看該作者
luvkaka 發表於 23-12-12 21:01
長知識呀!我仲係等收信年代

我用儲稅券用咗好多年啦,好使好用又唔會驚唔記得交稅


複式洋房

積分: 467


12#
發表於 23-12-12 22:53 |只看該作者

回覆樓主:

我用電子報稅,上稅務易睇都未出稅單,我肯定自己要交稅,現在唯有等。


大宅

積分: 3062


13#
發表於 23-12-13 11:10 |只看該作者
anna525 發表於 23-12-12 22:53
我用電子報稅,上稅務易睇都未出稅單,我肯定自己要交稅,現在唯有等。
...

同你一樣,我今早再login都未出


伯爵府

積分: 15161


14#
發表於 23-12-13 11:25 |只看該作者
yan12345678 發表於 23-12-12 20:38
還要評稅?一月份要交第一期稅啦喎

唔係個個都1月
有啲遲收稅單嘅會4月一次過交
如果你網上報稅
報稅時已知自己駛唔駛交


水晶宮

積分: 59186

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 23-12-13 14:17 |只看該作者
yan12345678 發表於 23-12-12 20:38
還要評稅?一月份要交第一期稅啦喎

係呀,仍在評稅中,真係唔知點解


珍珠宮

積分: 44921

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


16#
發表於 23-12-13 14:20 |只看該作者
唔需要交稅也會收到稅單


伯爵府

積分: 18311


17#
發表於 23-12-13 15:10 |只看該作者

回覆樓主:

有夢想係好嘅


侯爵府

積分: 22918

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 23-12-13 15:39 |只看該作者
yan12345678 發表於 23-12-12 20:10
雖然我係用自動交稅機制,所以一定唔會唔記得交稅,但往年我都係10月收到稅單,但到現在都未收到稅單,所以 ...


唔駛交稅都會收到稅單通知啊~


珍珠宮

積分: 48875


19#
發表於 23-12-13 15:53 |只看該作者
收唔到稅單,市民有責任去問稅局
上去電子平台其實就一目了然

有一年我又係呢個時候未收到稅單,稅局覆我計錯嘢,所以遲


公爵府

積分: 27228


20#
發表於 23-12-13 16:10 |只看該作者
如果明知自己收入過要交稅, 稅單未嚟, 應該打去稅局問, 交稅走唔甩的 試過有年收唔到稅單(疫情佢哋亂成一團做唔切啩), 第二年一次過交兩年, 痛到滴血

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo