美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2457


1#
發表於 24-1-28 00:14 |只看該作者
本帖最後由 Laim430 於 24-1-28 00:18 編輯

話說之前聖誕節嗰陣時凍,塊面好敏感好紅,呢排凍又係咁,已經食咗敏感藥,醫生仲話係最靚果隻藥了最少副作用,但都係好敏感~以前就算呢個天氣都冇咁紅冇咁敏感,我估係皮膚薄左之後上網睇話皮膚薄老化跡象

大家有冇保養心得可以分享吓


珍珠宮

積分: 32255


2#
發表於 24-1-29 14:21 |只看該作者
補濕唔夠 有冇用精華 同護膚油?


大宅

積分: 1667


3#
發表於 24-1-29 15:05 |只看該作者
因為太乾所以敏感


大宅

積分: 2457


4#
發表於 24-1-29 18:33 |只看該作者
mini_yan 發表於 24-1-29 14:21
補濕唔夠 有冇用精華 同護膚油?
有,護膚油係上年冬天用剩😂,因為上年冬天真係冇咩乾, 唔知係咪擺耐左會冇咁效用?剛剛好前兩三日用哂😅希望唔好再乾再開咗就用唔晒


珍珠宮

積分: 32255


5#
發表於 24-1-29 18:40 |只看該作者
Laim430 發表於 24-1-29 18:33
有,護膚油係上年冬天用剩😂,因為上年冬天真係冇咩乾, 唔知係咪擺耐左會冇咁效用?剛剛好前兩三日 ...

咁買過支新,好過依賴藥膏。有油先鎖到水 水油平衡先無咁易敏感


大宅

積分: 2457


6#
發表於 24-1-29 20:22 |只看該作者
回覆 mini_yan 的帖子

唔知有冇細樽油介紹,大約三月回暖,普通size肯定用唔晒


珍珠宮

積分: 32255


7#
發表於 24-1-29 23:40 |只看該作者
Laim430 發表於 24-1-29 20:22
回覆 mini_yan 的帖子

唔知有冇細樽油介紹,大約三月回暖,普通size肯定用唔晒 ...

我一年四季都用ga,因為春夏喺冷氣都乾
melvxx隻金盞花唔錯,又唔貴,用唔哂你可以搽頸 頭髮 手腳

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo