立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2457
珍珠宮
積分: 32255
積分: 1667
mini_yan 發表於 24-1-29 14:21 補濕唔夠 有冇用精華 同護膚油?
Laim430 發表於 24-1-29 18:33 有,護膚油係上年冬天用剩😂,因為上年冬天真係冇咩乾, 唔知係咪擺耐左會冇咁效用?剛剛好前兩三日 ...
Laim430 發表於 24-1-29 20:22 回覆 mini_yan 的帖子 唔知有冇細樽油介紹,大約三月回暖,普通size肯定用唔晒 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy