自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9676


1#
發表於 24-6-19 00:59 |只看該作者
奇怪點解屋企仲用痰灌。

如果係嘔,點解唔去厠所嘔,反而坐喺床度嘔。

又如果已失禁,隔離嗰個點唔想照顧都無理由瞓到啩。

又會暈咗,個頭喺個痰礶上成晚?匪夷所思


珍珠宮

積分: 38389


2#
發表於 24-6-19 01:27 |只看該作者

回覆樓主:

留下以前小朋友用品?


伯爵府

積分: 19895


3#
發表於 24-6-19 07:49 |只看該作者

回覆樓主:

老人家,多夜尿,但唔想行咁遠


侯爵府

積分: 22056

熱血勳章


4#
發表於 24-6-19 08:07 |只看該作者

回覆樓主:

好唔衛生,但突發要用起上嚟,真係有其用處。
回想返囝細時,試過感冒過後,應該痰塞嚴重,狂嘔痰,嘔咗2日,好彩厠所垃圾桶仔,係有個可抽出既內膽,充當痰罐,唔係就好難攪。


伯爵府

積分: 19555


5#
發表於 24-6-19 10:51 |只看該作者
嫁左比個呀伯,痰罐唔出奇

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo