自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1210


1#
發表於 26-5-22 12:21 |只看該作者
事源反工滾到個28hsu 廣告!覺得太平
1萬元朗尚悅400呎2房!應該無咩可能。除非 凶宅

所以就八下代理。最後話唔包管理費差响等。正常業主/代理唔係應該出個價時已經係包晒?
attach0/tmp/phpSxckUi


子爵府

積分: 11465

馬年勳章 睛靈勳章


2#
發表於 26-5-22 13:33 |只看該作者

回覆樓主:

佢成功吸引到你啦


水晶宮

積分: 64372


3#
發表於 26-5-22 13:38 |只看該作者
呀劉 發表於 26-5-22 12:21
事源反工滾到個28hsu 廣告!覺得太平
1萬元朗尚悅400呎2房!應該無咩可能。除非 凶宅
從來冇話一定係業主包, 呢啲不嬲係要雙方傾


象牙宮

積分: 235924


4#
發表於 26-5-22 13:39 |只看該作者

回覆樓主:

果度好入,行去輕鐵站好遠!以前有D樓係唔包管理費架,租客比錢,因為會所係租客用


大宅

積分: 1210


5#
發表於 26-5-22 13:48 |只看該作者
whyyou 發表於 26-5-22 13:38
從來冇話一定係業主包, 呢啲不嬲係要雙方傾
其實我明個道理..一買一賣, 明買明賣...

只係覺得...代理/業主呢個舉動..有點多餘!!!! 佢地一定係想快速地完全交易.
但這樣, 變相浪費時間, 以消費者角度去諗..唔會去幫親一家有D古惑野的店.. 寧願貴少少明碼實價的店.

包定唔包..我諗100% 業主唔會話...FREE 呢D野俾租客...何不,, 直接給一個實價...



大宅

積分: 1210


6#
發表於 26-5-22 13:52 |只看該作者
本帖最後由 呀劉 於 26-5-22 13:54 編輯
無話可說 發表於 26-5-22 13:39
果度好入,行去輕鐵站好遠!以前有D樓係唔包管理費架,租客比錢,因為會所係租客用
...

我明你呢個意思..我呀媽以前有間屋租俾人時..都係住耐左,,叫個租客幫手交,,然後每月入數就入少果舊管理費.

只係呢次廣告..我覺得以商業角度諗..吸客方便係...佢成功左..但個客都會游走去第度, 選擇一D一個實價盤.



btw,, 尚悅地點,我覺得OK(行15分鐘去元朗站),,主要係差唔多價..住新樓(未夠10年) CP 值高點.


公爵府

積分: 25849

2024年龍年勳章


7#
發表於 26-5-22 15:01 |只看該作者
回覆 呀劉 的帖子

多數業主包姐, 又唔一定既

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo