自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5798


1#
發表於 26-5-23 17:13 |只看該作者
想請教有關遙控器開關掣係咪比其他按鈕低?謝謝。
attach1/tmp/phpBk47SW


伯爵府

積分: 16094


2#
發表於 26-5-23 17:25 |只看該作者


男爵府

積分: 5798


3#
發表於 26-5-23 17:27 |只看該作者
vyvy 發表於 26-5-23 17:25

即係你個on off按鈕都比其他按鈕低?因為我新裝冷氣,以為壞咗個掣thx


伯爵府

積分: 16094


4#
發表於 26-5-23 17:31 |只看該作者
本帖最後由 vyvy 於 26-5-23 17:31 編輯
la7028 發表於 26-5-23 17:27
即係你個on off按鈕都比其他按鈕低?因為我新裝冷氣,以為壞咗個掣thx
...

係, 你開關正常?



男爵府

積分: 5798


5#
發表於 26-5-23 17:39 |只看該作者
vyvy 發表於 26-5-23 17:31
係, 你開關正常?

都正常既,但心理上好似接觸冇咁好

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo