自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9091


1#
發表於 26-6-17 22:29 |只看該作者
之前有個大媽俾隻馬咬咗下金既
頭先睇到嗰條係有個女仔擺pose影相,俾個騎士大聲呼喝!
其實有乜好影……同埋係唔係本身唔可以影㗎?其實嗰啲騎士都好唔鍾意人哋影咁嘅款,點解仲要走埋去影?


大宅

積分: 2506


2#
發表於 26-6-17 22:34 |只看該作者
人哋地下有啲白色嘅線油咗喺度,提d人唔好越界,啲人硬係要走埋去黐住隻馬,咪比隻馬咬或者俾士兵喝叫佢哋行開囉。


男爵府

積分: 9091


3#
發表於 26-6-17 22:36 |只看該作者
kytam 發表於 26-6-17 22:34
人哋地下有啲白色嘅線油咗喺度,提d人唔好越界,啲人硬係要走埋去黐住隻馬,咪比隻馬咬或者俾士兵喝叫佢哋 ...

嗰條白色線就算有冇都好,我覺得人哋都咁唔鍾意,點解仲要影呢?
人哋擺明唔鍾意,咁樣走埋去影好冇禮貌


珍珠宮

積分: 47704

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


4#
發表於 26-6-17 22:37 |只看該作者

回覆樓主:

衛兵eq低,小小事就失控失常咆哮,不過見啲日本人影相不企過界,又會影前影後都有鞠躬,衛兵態度好咗。


珍珠宮

積分: 47704

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


5#
發表於 26-6-17 22:41 |只看該作者
本帖最後由 Ritzmary 於 26-6-17 22:48 編輯
Ritzmary 發表於 26-6-17 22:37
衛兵eq低,小小事就失控失常咆哮,不過見啲日本人影相不企過界,又會影前影後都有鞠躬,衛兵態度好咗。
...

老公話如果去到影相前會向英國衛兵三鞠躬,影完向衛兵拜拜 (not bye bye, 係雙手合十拜神動作)


珍珠宮

積分: 37713

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


6#
發表於 26-6-17 22:44 |只看該作者
我都係youtube 睇過
有時係d 人行得太近, 一野又拉/ 摸隻馬韁繩
騷擾到隻馬,至俾騎兵大聲呼喝

如果見d 人有禮貌, 又唔行太近
騎兵都容許俾人影相

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo