自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


1#
發表於 09-6-22 08:45 |只看該作者
怎樣才能誇區申請小學? 是否要一年前的水電費單?
有冇人可以告訴我細節??謝謝!


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 09-6-22 09:03 |只看該作者
揀誇區的係唔使理你本身係邊區都可以, 但係大抽獎時甲部頭三個都仲可以誇區, 乙部就唔得只可以揀本區.....
第一楷段自行派位都好似可以誇區, 不過太耐唔係好記得係咪咁.

[ 本帖最後由 catjeffcat 於 09-6-22 09:08 編輯 ]


珍珠宮

積分: 48676

好媽媽勳章


3#
發表於 09-6-22 09:25 |只看該作者
除左要轉地址外, 讀的幼稚園要唔要轉埋? 請問最遲幾時要轉? k2?

有可能父母唔係業主 (同祖父母一齊住), 水費電單無佢地名, 我估銀行信稅單都得卦?


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 09-6-22 09:30 |只看該作者
原帖由 jaycee_mami 於 09-6-22 09:25 AM 發表
除左要轉地址外, 讀的幼稚園要唔要轉埋? 請問最遲幾時要轉? k2?

有可能父母唔係業主 (同祖父母一齊住), 水費電單無佢地名, 我估銀行信稅單都得卦?

樓主講誇區應該唔係要轉去第二個區住...... 如果同老人家住亦都唸住係老人家住的話, 就可以出示你自己同老人家的出世紙(可以証明到你同佢地的關係)及老人家的水電費單(証明佢地係個區住, 銀行信好似唔得) 就得架啦... 我個囡個時都咁.....


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


5#
發表於 09-6-22 10:05 |只看該作者
係咪要最新三個月資料定要一年架?


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 09-6-22 10:37 |只看該作者
原帖由 Sueita 於 09-6-22 10:05 AM 發表
係咪要最新三個月資料定要一年架?

應該都係近期住處的資料....


水晶宮

積分: 74632


7#
發表於 09-6-22 10:43 |只看該作者
只能用電費單, 水費單, 電話費單, 煤氣單. 差餉等, 銀行月結單係不識用

好多人都會用自己名申請多一條電話線

誇區係唔理你讀邊一間幼稚園既區域

教署有權抽樣調查是否虛報地址

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo