嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3466


1#
發表於 09-8-14 14:51 |只看該作者
我bb會係10月尾11月頭出世,我想問下經驗mama,到時咁既天氣,我應該預備咩衫俾bb出院個日著?
一件普通和尚袍 + 一件長袖夾衣 + 厚包被 + 帽仔 + 祙仔 夠唔夠?


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


2#
發表於 09-8-14 15:40 |只看該作者
我細仔都係11月(舊年), 出院著一件長袖薄底衫 + 一件長袖包晒腳嘅夾衣 + 包被, 其實都坐的士回家, 咁短時間都唔會驚凍親呀B嘅


原帖由 penmama 於 09-8-14 14:51 發表
我bb會係10月尾11月頭出世,我想問下經驗mama,到時咁既天氣,我應該預備咩衫俾bb出院個日著?
一件普通和尚袍 + 一件長袖夾衣 + 厚包被 + 帽仔 + 祙仔 夠唔夠? ...

[ 本帖最後由 monkey妹 於 09-8-14 15:41 編輯 ]
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


大宅

積分: 1764


3#
發表於 09-8-14 17:50 |只看該作者
短和尚袍打底,外著長袍,再用包被遮頭同包住個身,一條腸仔咁抱實就OK嘞。反而自己要留意下,我果時11月頭,剛剛係忽然凍咗得20度,即刻叫屋企囉咗長到及膝既外褸,拉鏈拉到上頸,再裡面著抓毛外套,長袖TEE恤,另著運動褲。自己都唔可以冷親。


複式洋房

積分: 404


4#
發表於 09-8-15 22:21 |只看該作者
係呀,其實都好睇當時天氣,我BB係上年11月出世,又係突然嗰幾日好凍,姑娘都話我張包被太薄,好彩我都係即刻坐私家車走,所以,你買定D厚少少都OK(到時唔熱留番大少少著都可以),到時視乎需要,叫老公帶比你!!


珍珠宮

積分: 49031

醒目開學勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 09-8-16 01:08 |只看該作者
我個B上年11月中出世, 出院時著住醫院俾嘅袍仔+一件厚嘅夾衣(有帽+有腳套), 你到時都要睇天氣

我自己就著一套絲絨運動裝+一件有帽嘅夾綿風褸

[ 本帖最後由 kiki.kiki 於 09-8-16 01:10 編輯 ]


男爵府

積分: 6767


6#
發表於 09-8-17 13:41 |只看該作者
It is enough. please don't forget to bring sock, hat & jacket for yourself.

原帖由 penmama 於 09-8-14 14:51 發表
我bb會係10月尾11月頭出世,我想問下經驗mama,到時咁既天氣,我應該預備咩衫俾bb出院個日著?
一件普通和尚袍 + 一件長袖夾衣 + 厚包被 + 帽仔 + 祙仔 夠唔夠? ...


大宅

積分: 4212


7#
發表於 09-8-17 14:01 |只看該作者
你帶多幾件去, 叫姑娘幫你揀啦! 我果時都係咁...........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo