我細仔都係11月(舊年), 出院著一件長袖薄底衫 + 一件長袖包晒腳嘅夾衣 + 包被, 其實都坐的士回家, 咁短時間都唔會驚凍親呀B嘅
原帖由 penmama 於 09-8-14 14:51 發表 
我bb會係10月尾11月頭出世,我想問下經驗mama,到時咁既天氣,我應該預備咩衫俾bb出院個日著?
一件普通和尚袍 + 一件長袖夾衣 + 厚包被 + 帽仔 + 祙仔 夠唔夠? ...
[ 本帖最後由 monkey妹 於 09-8-14 15:41 編輯 ]
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。