想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 13


1#
發表於 09-9-1 15:16 |只看該作者
今日睇婦科,因為有需要照咗超聲波,只係見到有個纖維瘤,無其他,咁我今個月係咪無機會喇~

Cycle 28-32,今日day27~


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-9-1 15:21 |只看該作者
原帖由 edith5 於 09-9-1 15:16 發表
今日睇婦科,因為有需要照咗超聲波,只係見到有個纖維瘤,無其他,咁我今個月係咪無機會喇~

Cycle 28-32,今日day27~




有可能照唔到, 但用陰照應該可以.

另外除非你遲左排卵.


民房

積分: 13


3#
發表於 09-9-1 18:38 |只看該作者
我之前m都好準,今日係用陰照嘅~


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


4#
發表於 09-9-1 19:47 |只看該作者
原帖由 edith5 於 09-9-1 18:38 發表
我之前m都好準,今日係用陰照嘅~

如果初初懷孕,用陰照,即使未照到胎兒,但都會照到胎long....

My Two Princess


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-9-1 21:41 |只看該作者
原帖由 edith5 於 09-9-1 18:38 發表
我之前m都好準,今日係用陰照嘅~




如果你遲排卵, 有可能未 check 到. 1星期後如果仲未黎 , 或者check 多次棒棒

祝bingo~


男爵府

積分: 9100


6#
發表於 09-9-2 01:41 |只看該作者
day27未必照到, 但可以試下今日或day30驗尿check bingo
原帖由 edith5 於 1-9-2009 15:16 發表
今日睇婦科,因為有需要照咗超聲波,只係見到有個纖維瘤,無其他,咁我今個月係咪無機會喇~

Cycle 28-32,今日day27~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo