立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25364
版主
積分: 43153
原帖由 chloepapa 於 09-9-28 09:25 發表 影d 咩 ? 如果係跟團, 唔駛帶咁多, 因為多數無咩時間俾你去影 如果係租車, 就帶多幾件都無問題 一般, 一機兩鏡都夠 (18-55 + 55-250) 閃, 就睇你自己 (我就多數帶埋閃) 腳架就更加, 無咩必要都唔駛帶 去天祥睇睇 ...
原帖由 Mrs.Kangaroo 於 09-9-28 17:38 發表 yes, probably rent a car, but if the camera bag is not big enough, I can not carry all of them. if I will take photo of mountains/rivers, don't I need a tripod?
原帖由 chloepapa 於 09-9-28 21:05 發表 既然租車, 就梗係帶晒去la, 攞唔晒就擺在車內 如果日光下影風景, 正常情況下都係收光圈, 一般陽光下都唔會有好慢的快門, 所以唔帶腳去都得 (除非想用慢快門影d 水流, 不過可能要加減光鏡片 (ND filter / ...
積分: 34267
原帖由 Mrs.Kangaroo 於 09-10-1 16:12 發表 will you hand carry the camera n all the lens on board? or check in the big lens? how should i pack?
原帖由 clpapa 於 09-10-1 16:19 發表 相機鏡頭我一定跟身. 腳架可以寄倉.
原帖由 chloepapa 於 09-10-1 22:34 發表 去旅行, 我會帶個背囊, 裝晒d 機鏡入backpack , handcarry 上機 影時, 將部機 (連鏡) 掛在身, 背囊就裝d 未必要用的鏡, 閃光燈
原帖由 chloepapa 於 09-10-2 10:37 發表 用普通backpack 加相機套又得 我用 Dakine Sequence (裝到兩機, 四鏡, 兩閃...), 不過無咩位裝d 其他野 細d 就用 KATA 3n1-20, 裝到一機兩鏡一閃
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy