跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 431


1#
發表於 09-12-23 05:29 |只看該作者
請問搵緊Native English Teacher呀?之前個Net teacher back to his country. 有無好介紹? Thanks!


wcwcy


男爵府

積分: 8635


2#
發表於 09-12-28 19:04 |只看該作者
原帖由 wcwccy 於 09-12-23 05:29 發表
請問搵緊Native English Teacher呀?之前個Net teacher back to his country. 有無好介紹? Thanks!
wcwcy


我小朋友學緊2個NET,

1) 女英藉教師-Centre响元朗 (只有星期五/六)

2) 男英藉教師-景湖居或上門


複式洋房

積分: 431


3#
發表於 09-12-29 23:15 |只看該作者

回覆 2# petpet1117 的文章

Pls see the pm. Many Thanks!

wcwccy


大宅

積分: 2018


4#
發表於 09-12-30 15:34 |只看該作者

回覆 2# petpet1117 的文章

Please pm to me, thanks


男爵府

積分: 8635


5#
發表於 09-12-31 00:27 |只看該作者
原帖由 qbmama 於 09-12-30 15:34 發表
Please pm to me, thanks


Please check pm, tks!


別墅

積分: 573


6#
發表於 09-12-31 23:57 |只看該作者
我都想找native english teacher, pls pm me, thanks!

[ 本帖最後由 fortune18 於 10-1-1 18:35 編輯 ]


複式洋房

積分: 431


7#
發表於 10-1-2 08:43 |只看該作者

回覆 5# petpet1117 的文章

Dear petpet1117,
Pls pm me. I can't find your reply yet. Pls help. Many Thanks!


wcwccy


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


8#
發表於 10-1-3 00:28 |只看該作者
PLS PM DETAILS TO ME!!!THX!!!


複式洋房

積分: 458


9#
發表於 10-1-3 16:01 |只看該作者
I am interested....

Pls PM to [email protected]


原帖由 petpet1117 於 09-12-28 19:04 發表


我小朋友學緊2個NET,

1) 女英藉教師-Centre响元朗 (只有星期五/六)

2) 男英藉教師-景湖居或上門


男爵府

積分: 8635


10#
發表於 10-1-4 00:22 |只看該作者
Dear all,

已pm及email給大家 !!


大宅

積分: 1211


11#
發表於 10-1-5 13:29 |只看該作者
我都想找native english teacher, pls pm me, thanks!


複式洋房

積分: 459


12#
發表於 10-1-6 12:10 |只看該作者
Pls pm the info to me, thanks a lot!

原帖由 petpet1117 於 09-12-28 19:04 發表


我小朋友學緊2個NET,

1) 女英藉教師-Centre响元朗 (只有星期五/六)

2) 男英藉教師-景湖居或上門


洋房

積分: 40


13#
發表於 10-1-6 14:08 |只看該作者
petpet1117,Pls pm the info to me, thanks a lot!


男爵府

積分: 8635


14#
發表於 10-1-7 00:14 |只看該作者
Dear all,

Please check pm, tks!


大宅

積分: 3384


15#
發表於 10-1-7 13:42 |只看該作者
麻煩你,我都想要資料,可以pm我嗎???

原帖由 petpet1117 於 10-1-7 00:14 發表
Dear all,

Please check pm, tks!


男爵府

積分: 8635


16#
發表於 10-1-7 16:18 |只看該作者
原帖由 agnespyc 於 10-1-7 13:42 發表
麻煩你,我都想要資料,可以pm我嗎???


ok


民房

積分: 9


17#
發表於 10-1-8 16:16 |只看該作者

pls pm me too, thanks!

原帖由 boscolau 於 10-1-5 13:29 發表
我都想找native english teacher, pls pm me, thanks!


別墅

積分: 573


18#
發表於 10-1-8 18:46 |只看該作者
收不到呀!pls pm me!


大宅

積分: 1189


19#
發表於 10-1-8 23:35 |只看該作者
petpet1117 ,我都要呀,唔該pm埋我呀thanks~


大宅

積分: 4456


20#
發表於 10-1-9 10:17 |只看該作者
could you pls pm the info to me, thank you....

原帖由 petpet1117 於 28/12/2009 19:04 發表


我小朋友學緊2個NET,

1) 女英藉教師-Centre响元朗 (只有星期五/六)

2) 男英藉教師-景湖居或上門

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo