夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4456


1#
發表於 05-3-24 15:18 |只看該作者

好想同佢生BB, 不過.....

我今年黎緊既生日就29歲, 我地結左婚三年, 一直都非常恩愛

我老公就好鐘意小朋友, 我知道佢都會係一個好爸爸. 佢唔飲, 唔賭, 唔蒲, 大多數時間一放工就返屋企等我煮飯俾佢食. 佢唯一既嗜好就係鐘意drive電單車. 有時會同朋友出去遊下車河, 我知佢係一個有分寸既人, 所以佢好小心drive車.

所以響電單車呢方面我從來都由得佢自己做任何決定 (當然佢都會同我有商有量)

佢唯一既缺點就係成日換車, 無論新車, 舊車都好, 無一架drive得耐. 我諗你地都會明白唔係次次賣車都會賺, 再加埋以前積積埋埋既債, 無十萬都有八萬.

我地兩個加埋既人工只有二萬蚊 (唔洗供樓, 因為老爺買左俾我地住, 只係得生活上既洗費, 養緊五隻狗狗同埋俾我媽咪既家用)

唉~~~其實我都想同佢生仔架, 況且我都唔想到成三十幾歲先生第一個, 但係而家咁樣情況.........即係唔洗生啦.

真係唔係話生就生架嘛, 至少都要有幾萬蚊積蓄啦.

唉~~~~~~~多謝你地聽完我呻



大宅

積分: 1370


2#
發表於 05-3-24 17:33 |只看該作者

Re: 好想同佢生BB, 不過.....

琳:


你可以和你丈夫商量一下生小孩的事。

如果商量後,你丈夫仍然照換車,唔理會養小孩的經費

咁你決定唔生lor.........最緊要係你認為兩夫妻,會否接受沒有有小孩的家庭先

陳太
「每一日我主,我懇求三件事, 更深刻認識你, 更虔誠敬愛你, 更緊緊地跟隨你,每一日。」


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


3#
發表於 05-3-24 19:03 |只看該作者

Re: 好想同佢生BB, 不過.....

我都好同意陳太咁講!生一個小孩都要花好多錢!約果佢仲要玩換車既話!我諗都係唔好生啦!
陳太 寫道:
琳:


你可以和你丈夫商量一下生小孩的事。

如果商量後,你丈夫仍然照換車,唔理會養小孩的經費

咁你決定唔生lor.........最緊要係你認為兩夫妻,會否接受沒有有小孩的家庭先

陳太


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


4#
發表於 05-3-25 08:29 |只看該作者

Re: 好想同佢生BB, 不過.....

陳太 寫道:
琳:


你可以和你丈夫商量一下生小孩的事。

如果商量後,你丈夫仍然照換車,唔理會養小孩的經費

咁你決定唔生lor.........最緊要係你認為兩夫妻,會否接受沒有有小孩的家庭先

陳太


絕對同意陳太嘅講法


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


5#
發表於 05-3-25 14:09 |只看該作者

Re: 好想同佢生BB, 不過.....

同你老公相量下先再決定生唔生...生bb要好多洗費...



[url=http://lilypie.com][img]


大宅

積分: 1200


6#
發表於 05-3-25 21:27 |只看該作者

Re: 好想同佢生BB, 不過.....

兩個人一齊生活一定要有溝通,不如同佢傾吓啦...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo