論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6727


1#
發表於 10-2-4 15:22 |只看該作者
返到屋企工人同我講唔知點解, 佢係廚房整奶喎, 突然聽到阿仔大喊, 出去見到佢攞住裝衫大膠箱塊面玩時整親, 鬧佢好多次BB得十個月好奇乜都攪周圍行易整親, 唔好離開佢視線, 湊BB時巳經唔駛佢做家務, 但我睇CAM見過好多次淨返BB一個係廳, 鬧佢又係度喊苦喊忽, 好啦, 唔理佢又整親阿仔, 嚟咗2個幾月巳經現刑, 樣樣聽完就算, 就嚟比佢激死我


伯爵府

積分: 15328


2#
發表於 10-2-4 15:43 |只看該作者
你仲唔炒?


伯爵府

積分: 15837


3#
發表於 10-2-4 15:47 |只看該作者
即抄, bb得10個月, 有咩緊要得過睇住bb呀..自己最大責任係咩都唔知...只係識用眼淚去做人有咩用呀.


別墅

積分: 805


4#
發表於 10-2-4 16:57 |只看該作者
..自己最大責任係咩都唔知...只係識用眼淚去做人有咩用呀.

非常同意。
可是現今大部分工人都係咁樣,有咩做錯只會哭,埋怨僱主好話佢,再唔係就話比多次機會,blah blah blah。根本有D野係錯一次都太多呢。


珍珠宮

積分: 39397

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 10-2-4 17:04 |只看該作者
你屋企無playpan咩?點解會由得個仔周屋走?

我會咁睇,你呢個工人就真係唔好用,因你教過佢,佢要喊又喊過勒,都仲係要咁無安全意識!

而如你屋企真係無playpan,都真係見議你買番一個。好多時,d工人叫佢咩都唔洗做,淨睇實bb,等bb訓左先洗奶樽等等,佢地都唔知點解,硬係要去廚房搞d野,洗奶樽又好,咩都好。

咁又講真,就算佢真係好聽話,咩都唔做,咁佢去一去廁所都要放低bb啦,所以你真係要好好考慮一個可安全位置比bb,而你個cam係睇得到既!


別墅

積分: 541

好媽媽勳章


6#
發表於 10-2-4 21:16 |只看該作者
agree!! 唔知點解佢哋咁鐘意厨房??
我家姐姐都喺咁, 叫佢陪阿仔玩/寫字直至送咗佢返學先做屋企嘢. 佢都唔聽, 成日得阿仔自己一個喺廳/房.


複式洋房

積分: 338


7#
發表於 10-2-5 00:25 |只看該作者
我果個又係咁, 呢頭叫佢睇住阿囝, 轉頭又走去做其他野, 佢地真係完全無安全意識


珍珠宮

積分: 32052


8#
發表於 10-2-5 09:26 |只看該作者
你係厨房装返個cam, 佢實死出厨房陪bb~


男爵府

積分: 6767


9#
發表於 10-2-5 10:04 |只看該作者
My maid like to stay in kitchen, i did not have IP cam in kitchen, only in living room, but I can hear that she used phone in kitchen.


原帖由 suntankitty 於 10-2-4 21:16 發表
agree!! 唔知點解佢哋咁鐘意厨房??
我家姐姐都喺咁, 叫佢陪阿仔玩/寫字直至送咗佢返學先做屋企嘢. 佢都唔聽, 成日得阿仔自己一個喺廳/房.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo