懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3717


1#
發表於 10-2-17 12:48 |只看該作者
請問使唔使先用大人o既洗衣粉or沖涼液先將o的衫仔洗o左先,然後再用bb洗衣液再洗呀?


好緊張呀
我37w幾開刀
亞b仲有6個week就出世啦
我好想o係呢幾個week攪肥亞b呀,點做好?(因為我驚佢太早出世唔夠磅...)

[ 本帖最後由 edpo 於 10-2-17 12:49 編輯 ]


大宅

積分: 1392


2#
發表於 10-2-17 13:26 |只看該作者
用bb洗衣液洗就ok啦,但記得要和大人衫分開洗.
如果要長胎,可以食花膠.但其實如果你個b不是小過正常.可以不用特意去攪肥亞b


禁止訪問

積分: 2492


3#
發表於 10-2-17 16:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 313


4#
發表於 10-2-17 17:01 |只看該作者
用BB洗衣粉,不過祇要無Phosphate[磷酸鹽(或酯)]就OK。同大人衫一定要分開洗。

想長胎,可以食飽又瞓、瞓飽又食,我朋友話瞓得會好長胎。


侯爵府

積分: 20620


5#
發表於 10-2-17 17:40 |只看該作者
我一向都無用bb洗衣液, 我係用普通洗衣液架咋, 用手洗囉, 不過衣家天氣又凍又朝濕, bb衫又厚, 兩至三日用機洗一次囉!


別墅

積分: 918


6#
發表於 10-2-17 18:01 |只看該作者
我bb 36 weeks 3 days出世的...有7 lbs呀
因為我係懷孕期間勁訓覺..又食好多花膠..豬骨...so bb咁大隻呀~~~


大宅

積分: 3717


7#
發表於 10-2-17 18:21 |只看該作者
好羨慕呀
我因為老公夜放工
所以晚晚都好夜瞓,但早上我就會瞓到十一、十二點先起身
但我一直都無勁食(同以前未有之前食量差唔多)
可能我肥開,到而家31w幾都係重o左16-17磅,亞b上次30w時就有3磅3安士,應該係差唔多standard,只係我要佢咁早出世,好似驚佢唔夠磅數...(我無choose時辰吉日要佢出世ga,只係醫院手術室太full,又要避開4月頭o的紅日,所以要佢早o的出世jer...)


原帖由 @kelly@ 於 10-2-17 18:01 發表
我bb 36 weeks 3 days出世的...有7 lbs呀
因為我係懷孕期間勁訓覺..又食好多花膠..豬骨...so bb咁大隻呀~~~


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 10-2-17 20:34 |只看該作者
我最初係用bb 洗衣液和手洗, 但之後冇啦... 洗衫係同大人衫一齊洗.

[ 本帖最後由 bosch 於 10-2-17 20:35 編輯 ]


珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


9#
發表於 10-2-17 21:01 |只看該作者
我一直都係用bb液放洗衣機洗
嘔左奶既就用水沖左一次先


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


10#
發表於 10-2-17 21:16 |只看該作者
外國醫生建議,BB衫只要BB沖涼液洗就ok!因為洗夜液好多時會令BB敏感...
我自己就一直用BB沖涼液幫BB洗衫,如果有奶既紗巾、嘔奶果D野,就會用清水過一次先放入洗衣機。
如果想BB長胎,最好食高蛋白質食物﹙例如牛扒﹚同訓覺

[ 本帖最後由 pigpig 於 10-2-17 21:17 編輯 ]
My Two Princess


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 10-2-18 04:41 |只看該作者
原帖由 pigpig 於 10-2-17 21:16 發表
外國醫生建議,BB衫只要BB沖涼液洗就ok!因為洗夜液好多時會令BB敏感...


咁都係個好方法喎!

我呢度冇BB 洗衣液賣,個個都係普通洗衫咁做, d 人話試幾次見bb 皮膚冇問題就得. 我仲諗如果bb皮膚敏感唔知要點添!!!


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


12#
發表於 10-2-18 09:07 |只看該作者
原帖由 bosch 於 10-2-18 04:41 發表


咁都係個好方法喎!

我呢度冇BB 洗衣液賣,個個都係普通洗衫咁做, d 人話試幾次見bb 皮膚冇問題就得. 我仲諗如果bb皮膚敏感唔知要點添!!!

其實,BB既衫仔唔會好dirty,所以唔需要用洗衣液去洗,即使BB洗衣液,都有機會令BB皮膚敏感,因為衫仔成日直接接觸BB皮膚;而且,好多時我地洗衫時過水又唔乾淨,甘洗衣液就會留係衫上面,但用BB沖涼液,好易過水,等於沖涼一樣...
我BB都係用呢個方法洗衫仔,皮膚無敏感,所以呢個方法係絕對值得推介
My Two Princess

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo