跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 407


1#
發表於 10-2-21 23:30 |只看該作者
我係藍灣見到有兩間學琴既行, 想問一問邊間好d (青苗琴行, 定係演奏家音樂中心)


民房

積分: 3


2#
發表於 10-12-17 01:15 |只看該作者
演奏家好似好d,琴房大好多,學野都舒服d,同埋佢地好似有隊管弦樂團?聽落好厲害咁,同埋聽人講o係青苗學中國樂器就好,西樂就唔知。


複式洋房

積分: 342


3#
發表於 11-1-12 16:23 |只看該作者
原帖由 bibi1213 於 10-12-17 01:15 發表
演奏家好似好d,琴房大好多,學野都舒服d,同埋佢地好似有隊管弦樂團?聽落好厲害咁,同埋聽人講o係青苗學中國樂器就好,西樂就唔知。


青苗 better, as my daughter also go to 演奏家!! not very good


別墅

積分: 927


4#
發表於 11-1-14 18:34 |只看該作者
我囝囝之前喺演奏家學左幾個月, 我覺得佢地麻麻地, 唔係幾專業咁, 門口個女仔成日好似趕收工咁, 會改你D學琴時間, 想你早D學完, 無人佢就會關門收工, 所以我而家轉左請老師上門教喇.



珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5#
發表於 11-1-17 13:34 |只看該作者
我2個都係青苗學violin, 都幾好, 老師又nice, receptionist都好friendly架.
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


別墅

積分: 927


6#
發表於 11-1-18 12:02 |只看該作者
好消息 : 藍灣遲D會有通利呀, 大家多個選擇喇!


大宅

積分: 2389


7#
發表於 11-2-13 15:39 |只看該作者
我上過TL個網頁, 2月22號有兩班YAMAHA兒童音樂班免費試堂.我覺得有興趣既家長唔好錯過, 佢哋唔係成日有試堂架.


別墅

積分: 563


8#
發表於 11-2-13 16:36 |只看該作者
咦!!!!藍灣嗰間TL真係開嗱!
22號嗰兩班試堂有乜嘢時間?
應該早啲上網報名, 通常好早都無位.


珍珠宮

積分: 43255


9#
發表於 11-2-14 21:17 |只看該作者
請問點收費? 1 對幾?

有無大提琴咖?
原帖由 蕭夫人信箱 於 11-1-17 13:34 發表
我2個都係青苗學violin, 都幾好, 老師又nice, receptionist都好friendly架.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo