自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


1#
發表於 10-3-2 11:42 |只看該作者
小朋友約3.5years, 食了醫生開既抗生素, 起反應, 出了好多紅點, 成日話好痮癢, 想問點先可以將佢痮癢減少同埋將紅點快些退番呢, 好擔心~

謝各位知道既媽咪~
http://pic5.nipic.com/20091229/1729872_090423348889_2.jpg


禁止訪問

積分: 164


2#
發表於 10-3-2 11:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


3#
發表於 10-3-2 11:59 |只看該作者
醫生已轉了第二隻食了, 同開了抗敏感水, 但佢仍然癢得好勁, 成日都話癢, 紅點又未退, 好多, 點算 , 有咩可舒援下佢既痛楚呀/~ *HE*LP.**
http://pic5.nipic.com/20091229/1729872_090423348889_2.jpg

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo