自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 26170

醒目開學勳章


1#
發表於 10-3-9 17:56 |只看該作者
柴灣小西灣附近邊個兒科醫生好.


男爵府

積分: 6636


2#
發表於 10-3-10 09:37 |只看該作者
柴灣郭亮鴻/陳少瑜..


珍珠宮

積分: 38434


3#
發表於 10-3-10 09:39 |只看該作者
小西灣黃露茜
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


男爵府

積分: 5419


4#
發表於 10-3-10 11:12 |只看該作者
原帖由 kikiboy 於 10-3-10 09:39 發表
小西灣黃露茜


王露茜D藥好重手, 小朋友未必個個受得, 但好多人睇.
可以試下許其發.


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 10-3-10 11:36 |只看該作者
王露茜及郭亮鴻既藥係好重

王露茜我仔試過比佢判錯症; 而我朋友個仔有 GP6D, 講明比佢聽, 佢都開左 GP6D 唔食得既藥比佢, 搞到最後入醫院 (因為越食越高燒), 朋友比 d 藥醫院醫生睇, 一睇就話呢只藥 GP6D 唔食得

郭亮鴻 D 藥勁重, 我食完次次都手震心跳

柴灣 so far, 我仲未搵到好既兒科醫生, 亞仔平時普通病 (即係無發燒果 D) 睇小西灣林達欣, 不過林達欣改左星期日先係佢, 平時係沈靜兒 - 完全唔掂 (因為亞仔食完佢既藥, 半夜流淡汗, 流到好似沖完涼無抹頭及身, 係可以滴出來; 同埋好似食左興奮劑 wo)

而家我都試緊那個醫生好... 下次 touchwood 亞仔唔舒服, 會搵 富欣唐乙恆試下

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo