爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1924


1#
發表於 05-4-13 11:41 |只看該作者

大發ATRAI 7

係街見到呢架7人車幾cute, 但原來只得1300cc, 請問坐滿7個人夠唔夠力架?會唔會好晒油?


別墅

積分: 607


2#
發表於 05-4-13 12:45 |只看該作者

Re: 大發ATRAI 7坐足七人梗係唔夠力喇!

這是我考左貨VAN牌後的Dream Car,但當學完汽車維修
課程後,即刻夢醒囉!
坐三大二小無問題,四大三小己勉強,七個大人要你命,
車身窄又高轆又細,打風行快速公路可以玩瓢移!
因為唔夠力而常踏住油門開車, 會幾慳油???????

你可以約齊六個大人去試車,睇下個Sales有乜反應!!!!!


大宅

積分: 1924


3#
發表於 05-4-13 14:04 |只看該作者

Re: 大發ATRAI 7坐足七人梗係唔夠力喇!

好多謝你的發表, 好有用


別墅

積分: 839


4#
發表於 05-4-18 01:31 |只看該作者

Re: 大發ATRAI 7坐足七人梗係唔夠力喇!

DeltaTeam,
請問有咩好o既介紹吓?! Thanks.


別墅

積分: 607


5#
發表於 05-4-18 11:24 |只看該作者

日貨1500c.c.七人車新車只有水貨!!!!!!!

最硬價是本田Mobilio,要HKD150K以上;
另外豐田都有架同級水貨;
相對優點是低和闊車身,引擎和波箱是
絕配,雖然祇有100匹馬力,但低轉扭力
就高出ATARI 7一倍.
由於它的售價與2000c.c.七人車貼近,
唔慌會有行入貨!
如果想慳牌費和油費而買1500c.c.
七人車,是動機正確,但結果卻差人意!
唔信上下http://www.28car.com
大把私人放ATARI 7.


別墅

積分: 839


6#
發表於 05-4-19 01:31 |只看該作者

Re: 日貨1500c.c.七人車新車只有水貨!!!!!!!

DeltaTeam,
容許我門外漢再請教: 搵車要搵車身低(?)同闊, 轆大, 重有咩要注意呢? Thanks.


大宅

積分: 1093


7#
發表於 05-4-19 02:28 |只看該作者

Re: 日貨1500c.c.七人車新車只有水貨!!!!!!!

DeltaTeam 寫道:
另外豐田都有架同級水貨;
相對優點是低和闊車身,引擎和波箱是
絕配,雖然祇有100匹馬力,但低轉扭力
就高出ATARI 7一倍.
由於它的售價與2000c.c.七人車貼近,
唔慌會有行入貨!

豐田SIENTA? 15萬有找~
我個仔好得意架


別墅

積分: 607


8#
發表於 05-4-19 11:20 |只看該作者

Re: 七人車的設計與使用者的矛盾!!!!!!

當房車以時速70Km至100Km行駛時, 低車身使重心貼近
路面並減少風阻, 因橫向風和車底湍流會直接影響行車穩定
(所以家陣又興大包圍Spoiler),闊車呔是增加抓地力(濕地時),
這只是一般要求!

高身七/八人車設計上對使用者是非常Friendly:
(1)貨Van新牌仔(如我)可以即刻上手,睇位唔駛估,
(2)單/雙躺門,乘客上落快捷又唔會撞崩頭,
(3)滑動式中排座位(八人車)特別體恤後排座位乘客,
真係有辣有唔辣,閣下請自己抉擇?????

註: 唔知是不是舊款豪宅區的車位樓底低, 需求大,
所以本田Odyssey3.0特別好賣??????????


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo