跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9460


1#
發表於 10-4-22 13:33 |只看該作者
我女快8個月大, 全人奶, 一日3餐奶, 2次埋身 (我估total食到300-350ml only, 因佢唔專心), +一次樽, 240ml, 一日大約540-590ml, 另食兩餐粥, 會唔會太少奶呀?

因為佢呢個月好似無咩重過, 但之前重得好, e+19磅度。


大宅

積分: 2988

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


2#
發表於 10-4-22 13:44 |只看該作者
原帖由 Sugarbabegirl 於 10-4-22 13:33 發表
我女快8個月大, 全人奶, 一日3餐奶, 2次埋身 (我估total食到300-350ml only, 因佢唔專心), +一次樽, 240ml, 一日大約540-590ml, 另食兩餐粥, 會唔會太少奶呀?

因為佢呢個月好似無咩重過, 但之前重得好, e+19磅度。 ...


我個大舊b都係差唔多, 佢最少飲420ml, 最多試過飲570ml奶, 一日都係食2餐粥... 但係佢每餐粥頂多食一碗仔粥咋, 大約係combi細碗...


大宅

積分: 1274


3#
發表於 10-4-22 13:44 |只看該作者
原帖由 Sugarbabegirl 於 10-4-22 13:33 發表
我女快8個月大, 全人奶, 一日3餐奶, 2次埋身 (我估total食到300-350ml only, 因佢唔專心), +一次樽, 240ml, 一日大約540-590ml, 另食兩餐粥, 會唔會太少奶呀?

因為佢呢個月好似無咩重過, 但之前重得好, e+19磅度。 ...


19磅都好好啦!
我都係全人奶, 囡囡一日大約吃7,8次奶, 全埋身, 都唔知食咗幾多!
一日吃3.4餐固體, 早晚2餐糊仔, 3匙糊仔加滾水, 細碗約半碗, 中午2餐粥仔, 又係細碗約半碗.
都係得17磅咋!


大宅

積分: 1210

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 10-4-22 14:55 |只看該作者

回覆 1# zoe98chan 的文章

我架女依家仲係飲緊5餐奶, 會唔會好多呀?
另外, 佢唔係好中意食糊仔OR 粥仔(around 60ml倒)~ 都唔知好??


別墅

積分: 960


5#
發表於 10-4-22 15:18 |只看該作者
唔會啦! 幾好呀! 每日可以吃5餐奶. 吃粥仔慢慢來吧!

原帖由 baby809 於 10-4-22 14:55 發表
我架女依家仲係飲緊5餐奶, 會唔會好多呀?
另外, 佢唔係好中意食糊仔OR 粥仔(around 60ml倒)~ 都唔知好??


男爵府

積分: 9460


6#
發表於 10-4-22 16:05 |只看該作者
原帖由 zoe98chan 於 10-4-22 13:44 發表


19磅都好好啦!
我都係全人奶, 囡囡一日大約吃7,8次奶, 全埋身, 都唔知食咗幾多!
一日吃3.4餐固體, 早晚2餐糊仔, 3匙糊仔加滾水, 細碗約半碗, 中午2餐粥仔, 又係細碗約半碗.
都係得17磅咋! ...


咁睇法, 我女都食得唔少喎, 佢兩餐粥, 每餐有大約220ml度 = 一碗大人碗。

但點解佢唔重呢 ? 唔通佢呢期運動量大, 又爬又企, 所以唔重 ?


大宅

積分: 3364


7#
發表於 10-4-22 16:09 |只看該作者
我個b都唔肯食粥同糊...而家都係5餐奶,每餐210ml....但我地都train緊佢食粥...佢都只係肯食幾啖...好似咁遲都replace唔到一餐奶唔係幾好咁......


子爵府

積分: 13105


8#
發表於 10-4-22 17:31 |只看該作者
原帖由 Sugarbabegirl 於 10-4-22 16:05 發表


咁睇法, 我女都食得唔少喎, 佢兩餐粥, 每餐有大約220ml度 = 一碗大人碗。

但點解佢唔重呢 ? 唔通佢呢期運動量大, 又爬又企, 所以唔重 ?


sugar, its like this. Up to certain moment, baby's growth rate will drop. Some people said the magic number 3 & 6, i.e. 3 weeks, 3months, 3 years old, 6 weeks, 6 months and 6 years old. it will grow a lot quicker. Baby will store more energy and fat to prepare for growth! So, baby can put up weight sometimes quicker and sometimes slower.


伯爵府

積分: 16931


9#
發表於 10-4-22 17:40 |只看該作者
我仔今日足 8 個月 9.4KG, 生長線都已經 90 喇, 樓主個 B 係女仔, 有 19LB, 應該係好重架喇喎. 分分鐘生長線去到 97 添啦.


男爵府

積分: 9460


10#
發表於 10-4-22 23:01 |只看該作者
原帖由 chunyatmama 於 10-4-22 17:31 發表


sugar, its like this. Up to certain moment, baby's growth rate will drop. Some people said the magic number 3 & 6, i.e. 3 weeks, 3months, 3 years old, 6 weeks, 6 months and 6 years old. it will g ...


In this case, I think this magic is really happening to my girl la. She stocked up 1.5lbs in 2 weeks' time from 6m to 6.5m, then maintains this level until now.... 7m4w!


男爵府

積分: 9460


11#
發表於 10-4-22 23:07 |只看該作者
原帖由 chanwendy 於 10-4-22 17:40 發表
我仔今日足 8 個月 9.4KG, 生長線都已經 90 喇, 樓主個 B 係女仔, 有 19LB, 應該係好重架喇喎. 分分鐘生長線去到 97 添啦.


咁又未到, 佢如果8個月都係19lb, 就between 75同90線之間。我只係奇怪佢呢1.5個月無重到...... 但如cyma所講, 可能係 3/6 magic.....


子爵府

積分: 10041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 10-4-22 23:07 |只看該作者
SUGAR,

去到1歲重得仲慢呀..你而家已經咁快要擔心..
咁我咪應該仲擔心過你..

你唔記得楠楠只係得15-6磅咋..仲要係3線多D..
  


大宅

積分: 1274


13#
發表於 10-4-23 11:59 |只看該作者
原帖由 baby809 於 10-4-22 14:55 發表
我架女依家仲係飲緊5餐奶, 會唔會好多呀?
另外, 佢唔係好中意食糊仔OR 粥仔(around 60ml倒)~ 都唔知好??


5餐奶粉定人奶呀?
喂粥仔/糊仔真係要慢慢試, 急唔來.


大宅

積分: 1274


14#
發表於 10-4-23 12:03 |只看該作者
原帖由 Sugarbabegirl 於 10-4-22 16:05 發表


咁睇法, 我女都食得唔少喎, 佢兩餐粥, 每餐有大約220ml度 = 一碗大人碗。

但點解佢唔重呢 ? 唔通佢呢期運動量大, 又爬又企, 所以唔重 ?


嘩, 大人碗咁勁.
絕對係因為又爬又企, 用晒d能量呀! 其實bb一過6個月, 生長就會放緩, 放心啦, 吃得訓得, 有咩好擔心!


大宅

積分: 1675

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 10-4-23 13:29 |只看該作者
我個仔一日三餐奶兩餐粥. 每餐170-220ml. 我餵就食唔哂. 工人餵就食哂.... 粥仔就combi大碗(約200ml)(每餐一碗)


男爵府

積分: 9460


16#
發表於 10-4-23 13:38 |只看該作者
原帖由 zoe98chan 於 10-4-23 12:03 發表


嘩, 大人碗咁勁.
絕對係因為又爬又企, 用晒d能量呀! 其實bb一過6個月, 生長就會放緩, 放心啦, 吃得訓得, 有咩好擔心!


我個傻妹, 之前食得仲多, 但我怕佢滯, 唔敢俾咁多。


大宅

積分: 2941

畀面勳章


17#
發表於 10-4-23 18:07 |只看該作者
我個仔一日3餐奶, 2餐粥,每餐奶食210ml

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo