跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5903

認識瑞士牛牛第三回 好媽媽勳章


1#
發表於 10-4-23 10:13 |只看該作者
我現在7wk幾, 昨天到QMH覆診, 開頭好開心,
因為今次醫生照到有心跳, lum住會有預產期紙去健康院book.....

點知, 醫生話個size有d問題, 有d地方8wk, 有d地方就6wk. 但詳細就無講, 又無卑超聲波圖我睇.

只叫2wk後再覆, 佢仲話宜家唔可以出懷孕証明書.

好煩呀, 都唔知點算好!!


大宅

積分: 3155


2#
發表於 10-4-23 10:50 |只看該作者
有d地方? 我估係指胎囊同bb size. 個醫生都講得幾含糊. 唔駛擔心住, 兩weeks後再去睇下.

其實如果你想拎張懷孕證明, 你去普通診所睇, 驗尿之後, 醫生都可以開張證明比你, 咁你就可以照book政府同oscar先.


男爵府

積分: 5903

認識瑞士牛牛第三回 好媽媽勳章


3#
發表於 10-4-23 11:40 |只看該作者
smallbrother,
就係講到唔清唔楚, 所以先擔心.
係wo, 仲要book oscar, 我唔記得係咪13週要照架?
唔該晒你.

原帖由 smallbrother 於 10-4-23 10:50 發表
有d地方? 我估係指胎囊同bb size. 個醫生都講得幾含糊. 唔駛擔心住, 兩weeks後再去睇下.

其實如果你想拎張懷孕證明, 你去普通診所睇, 驗尿之後, 醫生都可以開張證明比你, 咁你就可以照book政府同oscar先. ...


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


4#
發表於 10-4-23 11:51 |只看該作者
原帖由 cathyb 於 10-4-23 11:40 發表
smallbrother,
就係講到唔清唔楚, 所以先擔心.
係wo, 仲要book oscar, 我唔記得係咪13週要照架?
唔該晒你.


oscar最好係11-13week去照. 你不如比少少錢去搵個私家醫生開比你啦, 無懷孕証明好多野都未整得住.


珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 10-4-23 23:09 |只看該作者
唔好咁擔心,既然呢個醫生講得唔清楚,不如你搵另一個醫生睇下,比多個意見!!
活在當下,愛得及時


複式洋房

積分: 375


6#
發表於 10-5-1 14:17 |只看該作者
cathyb, 你而家情況點呀? 有冇問過第二d醫生?


男爵府

積分: 5903

認識瑞士牛牛第三回 好媽媽勳章


7#
發表於 10-5-3 15:23 |只看該作者
多謝你們的關心!!
因為好攰, 又暈, 又作悶, 好辛苦呀!!
所以好耐沒上來.
現在才回覆tim!!

我去睇咗私家lu.. 醫生話正常, 7wk, 給了醫生證明.
bookoscar la ~~ 贊育入面的胡x.

我之前未去過私家照, 之前幾次去政府照都要急小便才照得, 但私家, 就咁照便可, 其實係咪唔洗急先照到架?? 定係質素唔同呢?

thx


原帖由 jennica 於 10-5-1 14:17 發表
cathyb, 你而家情況點呀? 有冇問過第二d醫生?


禁止發言

積分: 1348


8#
發表於 10-5-3 17:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57108


9#
發表於 10-5-3 20:03 |只看該作者
睇普通門診醫生即刻羅到證明啦...


複式洋房

積分: 375


10#
發表於 10-5-3 21:16 |只看該作者
可能週數細所以要急尿先照到

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo