烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 215


1#
發表於 10-4-26 12:46 |只看該作者
我想問紅豆及馬豆是否要煲or 浸很久才林,另紅豆饀掂做?


複式洋房

積分: 259


2#
發表於 10-4-26 17:48 |只看該作者
泡溫水會快一點,不過仍時很費時,
如果要即刻煲架話可以利用豆類的特性 , 先乾炒再煲(要少少技巧)

原帖由 pakayalo 於 10-4-26 12:46 發表
我想問紅豆及馬豆是否要煲or 浸很久才林,另紅豆饀掂做?


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 10-4-26 18:33 |只看該作者
有真空煲嘅話可以煮滾後燜淋佢(重複一次),其中煮紅豆及燜焗時間要長d。

您想整邊種紅豆餡? 比較易整係粒粒紅豆餡,煮淋左d紅豆後加糖加少少生油炒至有香味及乾身少少就得,唔想用太多生油可以用澄麵水煮杰,如喜歡椰汁味可加椰漿同煮。

如想整幼滑豆沙餡,功夫就多喇! 要用篩係水中將豆衣及豆沙分離,豆沙水用布隔出豆沙,之後再加油、糖炒香。(我自己整會用埋d豆衣,因為佢都有營養,我會用攪拌機攪碎哂後煮。
盡我一己之力,發放正能量!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo