婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1717


1#
發表於 05-5-4 17:49 |只看該作者

請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

如題!


大宅

積分: 3328


2#
發表於 05-5-4 21:07 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

我以前都做過(未生前), 最主要係唔好用力, 你你咪用內規鏡?如果係, 就頭一個星期個傷口唔好濕水...醫生話一個星期就可以返工, 但係我就休息十日..


複式洋房

積分: 186


3#
發表於 05-5-4 21:07 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

"做子宮割纖維瘤"係開肚做定腹腔鏡做呢?
如開肚做都要休息一個月0架!
但若用腹腔鏡做就會快些康復!但緊係問番醫生喇! :wink:
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


複式洋房

積分: 186


4#
發表於 05-5-4 21:12 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

你以前都做過子宮割纖維手術?是否用內規鏡? 我最近都做
0左!但開肚做!唔知有無影响將來懷孕呢?
PriscillaNg 寫道:
我以前都做過(未生前), 最主要係唔好用力, 你你咪用內規鏡?如果係, 就頭一個星期個傷口唔好濕水...醫生話一個星期就可以返工, 但係我就休息十日..

°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


複式洋房

積分: 244


5#
發表於 05-5-4 22:28 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

我今日去做婦科檢查, 話有一粒很小在子宮頂上, 應該是良性, 我問有冇事, 個醫生就話好多人都有, 如經期好多, 或有唔舒服才需要看醫生, 我想問如初期應注意些什麼, 十分擔心


洋房

積分: 35


6#
發表於 05-5-4 23:23 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

我都有兩個大約3cm,e生話要割,有無腹腔鏡既資料呀,係未大手術呢?


別墅

積分: 559


7#
發表於 05-5-4 23:27 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

我都有這問題,我都想知!!!


複式洋房

積分: 186


8#
發表於 05-5-4 23:46 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

我初期都係好小0架!同埋無任何徵象!如經期無話好多,同埋m come 又無肚痛!後來我每年都有body check發現纖維瘤有漸大趨勢,所以上個月才開刀割掉!
不過請大家不要太擔心!因很多婦女都有0架!而且未必一定要割!最緊要都係定期作婦科檢查!同埋不要食雌激素高的食物,例如雞翼和雞皮!因這些都可能會令纖維瘤增大!
媽咪媽咪 寫道:
我今日去做婦科檢查, 話有一粒很小在子宮頂上, 應該是良性, 我問有冇事, 個醫生就話好多人都有, 如經期好多, 或有唔舒服才需要看醫生, 我想問如初期應注意些什麼, 十分擔心
°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


複式洋房

積分: 186


9#
發表於 05-5-4 23:51 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

腹腔鏡應該係微創手術!你先至得3cm大,唔駛太擔心0架!
有關腹腔鏡的資料CLICK HERE

nancynancy 寫道:
我都有兩個大約3cm,e生話要割,有無腹腔鏡既資料呀,係未大手術呢?

°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •°☆. •°°∴☆. •°∴° •°∴ ☆. •° Don't try so hard, the best things come when you least expect them to. 不要太努力去找,最好的東西是在你最預計不到的時候出現。


洋房

積分: 35


10#
發表於 05-5-6 09:48 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

Because I got some strange "fluid" flow out, therefore, I see doctor (which is 1st consultation). He suggest to 子宮割纖維瘤 & have the checking also.

wowwowwow,
You got 子宮割纖維瘤, which doctor you consult ? Please PM me.

Other sisters,
If you also got 子宮割纖維瘤, please help PM me your doctor as I would like to have a doctor which really have the operation beforehand.

Prefer in Kowloon hospital.... Thanks. :-P


珍珠宮

積分: 46394


11#
發表於 05-5-11 16:11 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

我遲d會做,開肚,會sick leave 1mth
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


洋房

積分: 70


12#
發表於 05-5-15 20:03 |只看該作者

Re: 請問做完子宮割纖維瘤要唔要休息幾天呢?有冇咩要注意呢?

Hi wowwowwow,

妳好! 我有1個4.6cm的子宮瘤,現正考慮割掉,可否告訴我知以下問題, 因實在很害怕,從未入過醫院:

請問妳上月在那間醫院做手術?
全部費用多少?
住了幾多日醫院?
是否有全身ma醉?
為什麼選擇開刀而不採取腹腔鏡?
傷口有幾大? 縫了多少針? 痛唔痛?
手術後多久才唔痛?
醫生寫了幾多日病假給妳?

真係唔好意思,真係好擔心!

Thanks.

Ivy

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo