小添添 就 唔知, 但係1樓協俊, 前幾日亞SIR 發狂失控勁罵個小朋友, 一路大吵, 一路拍台, 好得人驚, 冇人敢行去睇,只有遠觀, 全個 1樓都聽到佢把聲.
如果我係佢家長, 會即克退補.
HEHE 8 吓姐. 離左題..
[ 本帖最後由 PoohBB 於 10-5-23 00:13 編輯 ]
我想我應該應該不會愛你
為了要努力 努力的不愛你
所以我讓自己那麼喜歡你
這樣你就不忍心和我分離
我想我討厭 討厭驕傲的你
也討厭美好 美好的那個你
於是我要自己假裝討厭你
那麼你就捨不得離我而去