婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4479

hashtag影視迷勳章


1#
發表於 05-5-18 22:20 |只看該作者

deleted

本帖最後由 亞薰 於 14-10-21 12:06 編輯

deleted


大宅

積分: 4198


2#
發表於 05-5-18 23:05 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

I use rasonic---good ar


大宅

積分: 4479

hashtag影視迷勳章


3#
發表於 05-5-18 23:16 |只看該作者

deleted

本帖最後由 亞薰 於 14-10-21 12:06 編輯

deleted


複式洋房

積分: 210


4#
發表於 05-5-19 00:28 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

我試過在深圳羅湖商業城買過, 70-80元左右, 不過好快玩完, 我現時用傳統藥煲加一個計時器, 每次大慨45分左右就煲好一碗藥的份量.


男爵府

積分: 5227


5#
發表於 05-5-19 08:26 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

我個在中醫度買的, $250, 用左覺得幾方便, 不過味道就冇用傳統煲o甘有火喉~~


大宅

積分: 4479

hashtag影視迷勳章


6#
發表於 05-5-19 11:31 |只看該作者

deleted

本帖最後由 亞薰 於 14-10-21 12:06 編輯

deleted


男爵府

積分: 5227


7#
發表於 05-5-19 20:29 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

唔知幾多litre哦, 大概可以放到10碗水~~ 煲一劑藥一定唔會倒瀉~~~


侯爵府

積分: 23771

好媽媽勳章


8#
發表於 05-5-19 22:26 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

我都係用電子藥煲,煲中藥,我果個係唔駛睇火,佢自動煲煲"靜"一碗會響架!!
YOYO囡~~17/11/05沙田威爾斯醫院出世....重0.82kg係早產bb~~ Cindy BB~13/11/06 PWH出世...重3.1kg~~


男爵府

積分: 8078


9#
發表於 05-5-22 23:34 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

Hi sandy2008,

個電子藥煲可否選擇自動煲"靜"幾多碗水?


侯爵府

積分: 23771

好媽媽勳章


10#
發表於 05-5-23 00:21 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

ching828,

我個隻係無架,只有較快/慢火咋,同埋一插制自動煲至一碗水既份量咋!! :lol:
YOYO囡~~17/11/05沙田威爾斯醫院出世....重0.82kg係早產bb~~ Cindy BB~13/11/06 PWH出世...重3.1kg~~


禁止訪問

積分: 10763


11#
發表於 05-5-23 15:59 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10685


12#
發表於 05-5-23 18:38 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

可唔可以用電子燉"中"黎煲藥架?????
即係用黎燉湯果d呢???


大宅

積分: 1395


13#
發表於 05-5-24 01:10 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

我個隻係無架,只有較快/慢火咋,同埋一插制自動煲至一碗水既份量咋!! :lol:

me too


侯爵府

積分: 23771

好媽媽勳章


14#
發表於 05-5-24 01:59 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

PrettyMother,

好似唔得!!你買過個啦,我買個電子藥煲都係$19X,我係响D屋邨電器舖買!!買一個大約好平$1xx至$2xx咁上下,仲大多有一年保養!!

大陸有得買仲平唔超過$100,不過我唔放心,所以無買!! :lol:
YOYO囡~~17/11/05沙田威爾斯醫院出世....重0.82kg係早產bb~~ Cindy BB~13/11/06 PWH出世...重3.1kg~~


大宅

積分: 3713


15#
發表於 05-5-24 22:23 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

我o係屈x氏買咗個$188,幾好用,真係煲剩一碗水就會響.
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


子爵府

積分: 10685


16#
發表於 05-5-25 12:46 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

sandy2008,

oh~~~~thx :-P


大宅

積分: 2617


17#
發表於 05-5-25 15:05 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

因為我係無火cook, 我都買左哩個, 昨晚試都ok, 唔駛睇住, 但係要2個鐘先煲完一碗 藥, 會唔會電費好貴??


大宅

積分: 4479

hashtag影視迷勳章


18#
發表於 05-5-25 19:13 |只看該作者

deleted

本帖最後由 亞薰 於 14-10-21 12:07 編輯

deleted


男爵府

積分: 5227


19#
發表於 05-5-25 23:09 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

今日在'永安'的宣傳單張上看到我的電子藥煲, 叫'施樂牌'3.8公升保健壺, 單張上標價(原價)$338, 特價$248 (不過我在中醫度買$250)。我個個係煲淨一碗水就會bb叫個種。26-29/5在上環, 彌敦及太古永安店用恆生卡就有優惠啦~~


大宅

積分: 2617


20#
發表於 05-5-26 20:01 |只看該作者

Re: 請問有人用電子藥煲煲中藥嗎? 邊個牌子好呢?

亞薰, 我買左 屈x氏個.., 我今日係百貨公司見到, 都賣成2xx, 所以哩個係平少少..但好大個..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo