自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 297


1#
發表於 10-6-30 16:24 |只看該作者
呀女依家3個幾月,以前飲奶都飲得好快,6安全清ga,但依2星期都飲得3~4安,依家一日4餐,都唔肯點飲,係咪好少呢飲得?啱啱買左開奶茶<飲完開奶茶可唔可以即刻飲奶~?>thx


大宅

積分: 1264

好媽媽勳章


2#
發表於 10-6-30 16:57 |只看該作者
如果唔係有咩唔C服, 可能係厭奶期, 唔好迫佢, 呢餐唔食咪餓下佢等下一餐
開奶茶係用黎當水開奶的, 唔使分開黎飲架


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 10-6-30 17:00 |只看該作者
開奶清 <-- 咪就係用嚟開奶, 代替清水
            


公爵府

積分: 29399

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 10-6-30 17:01 |只看該作者
我囝囝嘅保母,以前係用開奶茶(自己煲)開奶,如果妳分開俾佢飲,要隔耐啲先飲奶,怕佢飽唔飲奶!!!!

有一段時間BB會有[厭奶期],但幾多個月開始,我就唔記得,!!


禁止訪問

積分: 5255


5#
發表於 10-6-30 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 297


6#
發表於 10-6-30 17:36 |只看該作者
原帖由 TINGTINGLEUNG 於 10-6-30 16:57 發表
如果唔係有咩唔C服, 可能係厭奶期, 唔好迫佢, 呢餐唔食咪餓下佢等下一餐
開奶茶係用黎當水開奶的, 唔使分開黎飲架

佢可以6個中都唔餓呀~咁係咪其中一餐開奶黎比佢飲呢...??thx~^^


複式洋房

積分: 297


7#
發表於 10-6-30 17:37 |只看該作者
原帖由 man12345678 於 10-6-30 17:21 發表
厭奶期呀?

我諗係卦...


大宅

積分: 1264

好媽媽勳章


8#
發表於 10-6-30 17:39 |只看該作者
yes, 其中一餐用開奶茶黎開奶. 唔使餐餐飲架
原帖由 哈哈笑:+ 於 10-6-30 17:36 發表

佢可以6個中都唔餓呀~咁係咪其中一餐開奶黎比佢飲呢...??thx~^^


複式洋房

積分: 297


9#
發表於 10-7-1 10:27 |只看該作者
呀女飲左開奶茶好好多了~
咁開奶茶要飲幾耐 ga~
(有20packs,一日一pack,咁係咪要飲哂20日~??)
第一胎,咩都唔曉~thx x1000000000000


洋房

積分: 220


10#
發表於 10-7-1 22:26 |只看該作者
係咪佢晤鐘意飲e隻奶粉al..開奶茶成日飲無效ge wo,最好係煲果隻拉


洋房

積分: 220


11#
發表於 10-7-1 22:33 |只看該作者
好似我侄女咁,佢第一次飲晤係煲果隻,飲左之后果日好好訓,跟住連續都有飲都無也效了,晤可以成日飲最好係一星期飲一次.仲要係飲煲果隻,負作用無咁大

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo