嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2167


1#
發表於 05-5-25 16:46 |只看該作者

用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

呀女7個月, 未出牙, 我用紗巾同佢抹牙床, 條紗巾就咁用水喉水清洗, 風乾
問題係:驚唔驚有菌?

其他媽咪係點做架?


男爵府

積分: 5830


2#
發表於 05-5-25 17:28 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

我同阿女抹"痢仔"是用紗布的, 一次過唔怕污糟。
我的家有個馬桶, 馬桶裡有隻馬騮


大宅

積分: 2167


3#
發表於 05-5-25 17:41 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

funann
我之前都係用紗布的, 不過我嫌有陣藥味, 所以換左用紗巾....


男爵府

積分: 5830


4#
發表於 05-5-25 17:52 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

有葯味 哦...係咪葯房一卷卷o個隻呀。
荷花有隻一片片四方形紗布, 有幾隻size, 一舊有一百塊, 幾好用架。絕對無怪味。

我的家有個馬桶, 馬桶裡有隻馬騮


複式洋房

積分: 469


5#
發表於 05-5-25 18:20 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

icoico 寫道:
我用紗巾同佢抹牙床, 條紗巾就咁用水喉水清洗, 風乾


me too! 我唔用洗衣粉, 因為怕過水過唔清d洗衣粉..........
徐家的"小可愛", 2005年1月25日 東區醫院出生, 係爸爸同媽媽 "心肝寶貝"


男爵府

積分: 7239

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 05-5-25 22:11 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

funann 寫道:
有葯味 哦...係咪葯房一卷卷o個隻呀。
荷花有隻一片片四方形紗布, 有幾隻size, 一舊有一百塊, 幾好用架。絕對無怪味。


大宅

積分: 2167


7#
發表於 05-5-26 12:28 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

funann

咁呢種紗布除左係荷花可以買到之外, 一般藥房有無得賣?


男爵府

積分: 5830


8#
發表於 05-5-26 13:41 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

icoico

我未試過在葯房買呀, 每次都是在荷花買的, 牌字名好像是"護理寶"。
我的家有個馬桶, 馬桶裡有隻馬騮


大宅

積分: 2167


9#
發表於 05-5-26 14:00 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

funann

咁我先去藥房睇睇, 無至去荷花, 唔該晒喎


男爵府

積分: 6954


10#
發表於 05-5-26 15:55 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

funann 寫道:
我同阿女抹"痢仔"是用紗布的, 一次過唔怕污糟。

我都係,用完就掉好方便.


複式洋房

積分: 201


11#
發表於 05-5-26 17:46 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

我都係用荷花果隻紗布,真係幾好用架,有幾隻SIZE,拾零廿蚊100塊咁上下。不過前牌我用開果隻SIZE 3"X3"缺貨喎!唔知返貨未。


複式洋房

積分: 372


12#
發表於 05-5-27 20:57 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

me too!!
I love my little yanyan..... :-D 這是她的肥豬腳.......好好味呀...... :-o


大宅

積分: 2920


13#
發表於 05-5-27 22:48 |只看該作者

Re: 用紗巾同bb擦牙, 條紗巾搵咩清潔??

我都係用紗布, 貪佢用完一次就掉, 我就咁起藥房買, 有藥味? 即係佢消毒衛生, 我都照用嫁...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo