跳至

首頁
1

尾頁
   1


民房

積分: 13


1#
發表於 05-5-26 15:39 |只看該作者

嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了

[size=large]BK又出現pinky_to事件,大家請留意下!

1.告訴大家知有病 here

2.病情報導 here

3a.送上祝福 here

3b.送上祝福2 here

4.送暖行動 here

5.當事人出院 here

6.事件被踼爆 here


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


2#
發表於 05-5-26 16:49 |只看該作者

Re: 嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了

各位九月媽媽:

我已經以電話同十月媽媽會的曳媽咪聯絡過, 已經澄清了應該唔存在所謂呃人的事.

十月媽媽會的曳媽咪同小倩正努力想方法証明monday入院的真確性. 所有大家送出的物資仍然由十月媽媽會的曳媽咪同小倩扣住, 直至証明到一切並非虛構呃人的.

請大家不要擔心, 一有進一步資料, 我會向大家報告!


民房

積分: 13


3#
發表於 05-5-26 20:39 |只看該作者

Re: 嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了

各位

實不相瞞我都係受害者, 因為暫時要隱瞞身份, 所以只可用報導員身份來警惕大家!
雖然我唔可以出真名住, 不過件事好簡單, 只要有關人等可以係今晚內出示醫院收據以表清白, 但無奈等左半日都未有post 出

大家試想下, 如果你係當事人知道事情被我發大, 但仍未可即是post出收據, 原因何在呢? 是冇收據

如果lee件事上我有對toobykan有誤解, 請當事人出來說叫話澄清下, 若我有錯, 本人願意登報道歉


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


4#
發表於 05-5-28 08:23 |只看該作者

Re: 嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了

由 amypekkle 於 2005-05-26 16:48:35 在 ☆★☆★2004年9月BB會☆★☆★[PartII]寫道:
各位九月媽媽:

我已經以電話同十月媽媽會的曳媽咪聯絡過, 已經澄清了應該唔存在所謂呃人的事.

十月媽媽會的曳媽咪同小倩正努力想方法証明monday入院的真確性. 所有大家送出的物資仍然由十月媽媽會的曳媽咪同小倩扣住, 直至証明到一切並非虛構呃人的.

請大家不要擔心, 一有進一步資料, 我會向大家報告!

由 豬比比媽媽 於 2005-05-27 10:32:24 在嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了 寫道:
amypekkle
麻煩你去自由廣場睇下啦, toobykan是有厄個人~~
你重咁信佢, 咁你點同你0409媽媽交代呀

由 amypekkle 於 2005-05-27 22:29:06 寫道:
528toobykan清澄及答謝小聚會~~邊個會去?

我想問下有邊位媽媽會出席呢個聚會? 我聽日o個個時段要番工, 唔可以在指定的時間地點出現. 但係我會盡量再約曳媽, 小倩或toobykan以求驗証有關文件.

但係我希望曳媽, 小倩或toobykan在此預先講清楚, 你地係咪會展示一些有力的証據如toobykan住院的單據, 以証明toobykan真的在某一段時間住政府醫院的私家病房. (我曾問小倩點解toobykan住政府醫都要洗好多錢, 小倩話因為toobykan住的是私家隔離病房.) 如果冇醫院單據, 只係得一些相片呀, 病人手鈪呀之類, 咁大家就考慮下要唔要出來, 以免浪費時間.

p.s. 大家留意, 即使toobykan未正式出院, 未有出院証明, 但一定會有住院收據的. 因為一個病人住院住得耐, 醫院會每隔一段時間(約一個星期)就叫病人家屬找一找條數. (你諗下, 租屋住都要個個月俾租, 唔可能話住完一年先俾租)



To all moms,

please also see:
-> Oct04~嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了
-> Oct04~toobykan:請交代事件?
-> Oct04~528toobykan清澄及答謝小聚會~~邊個會去?

:-( :-( 我好可能真係俾人呃呀! :-( :-( ~~


珍珠宮

積分: 46398


5#
發表於 05-5-28 09:58 |只看該作者

Re: 嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了

amy
無論件事係點我都支持你,唔好唔開心!!當買個教訓!!
仲有要佢地攞番d奶粉coupon出黎,唔好益d衰人!!
我一唸起你比人扼就嬲!!d coupon我有份攞,所以我覺得好唔抵!!
其實依家就算出示住院證明,都唔表示佢無扼人,唔排除有人借入院博同情,扼物資!!因為有人話佢之前扼過奶粉&公仔,應該搵佢同呢d媽咪對質就真!!
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 40434


6#
發表於 05-5-28 10:45 |只看該作者

Re: 嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了

amy
唔好為呢件事而唔開心
我地9月媽咪會支持你
況且今次只一些conpon, 無涉及到$$
下次小心咪得law


大宅

積分: 1615


7#
發表於 05-5-28 12:12 |只看該作者

Re: 嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了

toobykan/小倩/曳媽
你一直逃避都唔係辦法, 我地0410媽媽已經比左好多機會你地,但你地一直都冇出現過交代過真相或POST出証明! 我相信今日下午"澄清大會"都唔會有人去..
你地係到等緊乜呢, 是否等待我地報警呢
如果係既話, 我會如你地所願, 你地再唔出來交代真相,我地會係2005年5月30日中午12:00去報警, 我要重申,我係認真的, 我相信如果我地報警,你地都清楚知道會遇到有乜後果!你地仍要堅持嗎?

請珍惜LEE個機會, 勇敢地站出來交代真相吧


男爵府

積分: 6866


8#
發表於 05-5-28 12:24 |只看該作者

Re: 嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了

amy:
你都係出自真心想幫人,我相信其他媽咪都會體諒你的,你不要過分自責或難過..........我哋9月媽咪會全力支持你呀!


大宅

積分: 2174


9#
發表於 05-5-28 12:44 |只看該作者

Re: 嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了

amypekkle 及 各 0409 既媽咪們:

1. 我同小倩係從來無逃避過。請唔好誤會,原因係得悉 bk 版主大臣既意思叫我們倆暫不要出任何 post。而其間我們呢 2 日都無停過去查證。
2. 而呢件欺騙事件既始末亦都被大臣、小倩及我經已証實左。
3. 而件事會點樣交代 或 須唔須要報警等好快會公佈出黎比大家知。
4. 各位有心媽咪們所送出既物資依然健在係我屋企,原因係當開始有人質疑時我經已扣實晒係度無再比佢囉走。

就此事我曳媽咪與小倩現以 "第一身被欺騙" 既身份向大家作出抱歉,亦會給大家一個好好的交代。

註:整件事件係與 amypekkle 無關。

多謝合作。
曳媽咪! & 小倩
執業全職曳媽咪! 小樹屋之首席呀四!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo