由 amypekkle 於 2005-05-26 16:48:35 在 ☆★☆★2004年9月BB會☆★☆★[PartII]寫道:
各位九月媽媽:
我已經以電話同十月媽媽會的曳媽咪聯絡過, 已經澄清了應該唔存在所謂呃人的事.
十月媽媽會的曳媽咪同小倩正努力想方法証明monday入院的真確性. 所有大家送出的物資仍然由十月媽媽會的曳媽咪同小倩扣住, 直至証明到一切並非虛構呃人的.
請大家不要擔心, 一有進一步資料, 我會向大家報告!
由 豬比比媽媽 於 2005-05-27 10:32:24 在嘩!大件事BK又出現"行騙案"厄物品了 寫道:
amypekkle
麻煩你去自由廣場睇下啦, toobykan是有厄個人~~![]()
你重咁信佢, 咁你點同你0409媽媽交代呀![]()
由 amypekkle 於 2005-05-27 22:29:06 寫道:
528toobykan清澄及答謝小聚會~~邊個會去?
我想問下有邊位媽媽會出席呢個聚會? 我聽日o個個時段要番工, 唔可以在指定的時間地點出現. 但係我會盡量再約曳媽, 小倩或toobykan以求驗証有關文件.
但係我希望曳媽, 小倩或toobykan在此預先講清楚, 你地係咪會展示一些有力的証據如toobykan住院的單據, 以証明toobykan真的在某一段時間住政府醫院的私家病房. (我曾問小倩點解toobykan住政府醫都要洗好多錢, 小倩話因為toobykan住的是私家隔離病房.) 如果冇醫院單據, 只係得一些相片呀, 病人手鈪呀之類, 咁大家就考慮下要唔要出來, 以免浪費時間.
p.s. 大家留意, 即使toobykan未正式出院, 未有出院証明, 但一定會有住院收據的. 因為一個病人住院住得耐, 醫院會每隔一段時間(約一個星期)就叫病人家屬找一找條數. (你諗下, 租屋住都要個個月俾租, 唔可能話住完一年先俾租)