婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11284


1#
發表於 05-5-26 16:21 |只看該作者

已經掃風, bb都嘔奶

請指教,
1. 嘔完駛唔駛再餵過. 定係我餵得太多,
2. 另外佢一放落床仔, 好快就喊, 成日要抱, 有咩方法,
3. 3個小時飲一次3安係咪太密呢?

bb 只有14日大 :-(


男爵府

積分: 9741


2#
發表於 05-5-26 20:36 |只看該作者

Re: 已經掃風, bb都嘔奶

iriswy 寫道:
請指教,
1. 嘔完駛唔駛再餵過. 定係我餵得太多,
2. 另外佢一放落床仔, 好快就喊, 成日要抱, 有咩方法,
3. 3個小時飲一次3安係咪太密呢?

bb 只有14日大 :-(


1:我bb初時都係o禁 ,, 掃完风都會嘔奶奶 ,, 都唔知點解 ..... 不過佢嘔完我冇再俾佢飲 ,, 等下次食奶早少少俾返佢食 .....

2:我睇書話bb 可能未適應新還境 & 冇安全感 .... 我o個時就會將bb 擺o向床嘅埋面 ,, 同我一齊訓 ,, o個時我眞係冇攪好訓ar ~~ 驚整親佢 ..... 滿月之後好左好多 ,, 自己訓返床仔,,每次我擺佢落床 ,,我都會按下佢心口 ,, d 人話o禁會好d & 我o向佢枕頭仔下面用利時封入左隻玉鐲仔,俾佢定下驚 ^^

3:唔會 ,, 遲d 你可以餵4安 ,, 噤就可以4個鐘一次 .... 慢慢黎啦 ......

等bb2個月就會好好多 ,, 加油ar !!

我bb 4個月lu ^///^



男爵府

積分: 7751

畀面勳章


3#
發表於 05-5-27 09:19 |只看該作者

Re: 已經掃風, bb都嘔奶

iriswy,
如果bb易嘔奶....試吓每次食到一半就同佢掃風....咁樣會好好多ga

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo