母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 847


1#
發表於 10-8-17 12:47 |只看該作者
請問有冇媽咪用緊呀?用邊隻呀?係邊到買架?
而家BB成日將D奶分2次飲,
等我幫佢掃完風D奶又凍左,
用熱水坐得黎佢又餓到哭...
請幫幫忙...


大宅

積分: 1178


2#
發表於 10-8-17 12:49 |只看該作者
我覺得minimoto 幾好用, 唔會太熱。吉之島, 千色店都有售


別墅

積分: 572


3#
發表於 10-8-17 23:17 |只看該作者
我都係用minimoto,幾好用, 溫度適中, 而且佢夠闊大, 可以俾大女d tommee tippee肥大奶樽用埋.


我個全人奶b係全泵用樽, 佢好鍾意一餐分幾次食, 7安奶, 可以分兩個鐘內食幾次先食晒, 所以食剩都會keep響暖奶器度, 有時放超過三小時. 佢又大食, 有時呢樽食完, 都要暖定下一樽,所以個暖奶器係長開咁滯.

我做唔到人地話要冰奶解凍後要一小時內食晒,
不過so far bb四個月大都ok.

[ 本帖最後由 mamaminu 於 10-8-17 23:19 編輯 ]


禁止訪問

積分: 2944

好媽媽勳章


4#
發表於 10-8-20 02:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2339


5#
發表於 10-8-20 23:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 905


6#
發表於 10-8-24 03:23 |只看該作者
I use Tommee Tippee bottle warmer.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo