跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 674


1#
發表於 10-8-17 18:19 |只看該作者
吾知道你地會如何佈署呢? 謝


大宅

積分: 3653


2#
發表於 10-8-18 12:30 |只看該作者
除了搬屋之外都無o羊好佈署


男爵府

積分: 7661

醒目開學勳章


3#
發表於 10-8-19 10:19 |只看該作者
入硬喇沙得一個方法:
首先搵個老公係喇沙old boy...生個囝...咁一定入硬喇沙!!!讀邊間kg都所為啦...

搬屋入41網:
成數唔高每年得2x個位係可以比d10000/超好彩囝大抽獎...入到去...如果本命有抽獎運...可以一試!!!

[ 本帖最後由 Pigbaby 於 10-8-19 10:22 編輯 ]


大宅

積分: 3971


4#
發表於 10-8-19 10:57 |只看該作者
我老公係喇沙中學舊生, 不過都無用, 中學好似唔計.....而41校網d屋都唔平, 起碼過2萬一個月租, afford唔起, 所以都係算, 要入真係超難..........


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo