論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11450


1#
發表於 05-6-8 10:26 |只看該作者

請問???

請問有沒有人在樂怡居請過人 ?? Agent Good or Not?? Follow 好不好 ?? Thx .


大宅

積分: 1427


2#
發表於 05-6-8 10:36 |只看該作者

Re: 請問???

如果唔想哂agent 費,可以請現成既,please read :

Click here

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo