跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 854


1#
發表於 10-8-23 18:40 |只看該作者
我成日都抽住, 扯住痛....有時好痛....點解會咁既.....???><
即係大肶"嗱"同個肚下面.....(個bb頭仔個位><)
係咪我成日坐喺office有關呢?????
啱啱又乸住 / 抽住痛到嘔....痛咗十幾二十分鍾先好dd~~~><


大宅

積分: 1737


2#
發表於 10-8-23 19:31 |只看該作者
有呀, 尋晚瞓瞓下痛醒左, 嚇到我C6 CC下, 以為我生得mouth:


別墅

積分: 561


3#
發表於 10-8-23 22:08 |只看該作者
我都係!醫生話因為BB頭仔轉左會壓到個位!你個小B轉左位未?


-=-=-=虎皮第一, 老公第二, 自己第三 =-=-=-


男爵府

積分: 6405

好媽媽勳章


4#
發表於 10-8-24 01:20 |只看該作者
原帖由 hl2005 於 10-8-23 18:40 發表
我成日都抽住, 扯住痛....有時好痛....點解會咁既.....???><
即係大肶"嗱"同個肚下面.....(個bb頭仔個位>


我都係咁, 入左e院, e生話係恥骨分離呀! 你睇下我之前個case. 而家仲放緊sick leave...

http://forum.baby-kingdom.com/thread-3342013-1-2.html


大宅

積分: 1385


5#
發表於 10-8-24 13:26 |只看該作者
有呀, 我係恥骨痛 + 大脾"啦"痛。主要係行既時候痛, 所以依家行得好慢。訓落床轉身又痛, 訓醒撐起身又痛, 打開大脾又痛, 只有坐係到唔痛。搞到我諗住提早多一個星期放產假。


大宅

積分: 3078


6#
發表於 10-8-24 13:56 |只看該作者
有呀, 最痛係恥骨, esp 係瞓覺要轉身時最痛, 而家轉身or起身要幾分鐘(火燭就實死梗啦),仲會痛到嗌左出黎....有次我老公以為我有咩事......


大宅

積分: 1385


7#
發表於 10-8-24 16:37 |只看該作者
我都係轉身/起身時係到呻吟

原帖由 rosevinwong 於 10-8-24 13:56 發表
有呀, 最痛係恥骨, esp 係瞓覺要轉身時最痛, 而家轉身or起身要幾分鐘(火燭就實死梗啦),仲會痛到嗌左出黎....有次我老公以為我有咩事......


大宅

積分: 1336


8#
發表於 10-8-24 19:34 |只看該作者
我都覺得訓覺轉身果陣好辛苦....一路叫哎呀哎呀...


男爵府

積分: 6405

好媽媽勳章


9#
發表於 10-8-24 19:38 |只看該作者
唔可以側身訓, 一轉身就好痛!
不過我放左成個星期sick leave休息下真係好左好多, 起碼已經唔洗用架扶住行~
之前由起身落床去toilet都要15mins!


男爵府

積分: 6405

好媽媽勳章


10#
發表於 10-8-24 19:42 |只看該作者
原帖由 TigerBCheung 於 10-8-24 13:26 發表
有呀, 我係恥骨痛 + 大脾"啦"痛。主要係行既時候痛, 所以依家行得好慢。訓落床轉身又痛, 訓醒撐起身又痛, 打開大脾又痛, 只有坐係到唔痛。搞到我諗住提早多一個星期放產假。 ...


如果真係好辛苦, 不如叫E生比sick leave你啦! 我本身13/9先放產假, 而家我放兩星期sick leave, 雖然都係仲痛, 但休息下好好多呀! 我d 同事叫我下星期一覆診時問e生再拎多兩星期sl, 病假駁產假咁放~


大宅

積分: 1826


11#
發表於 10-8-24 20:01 |只看該作者
我係尾龍骨坐低起身時超痛.
訓係度又超痛.


大宅

積分: 1385


12#
發表於 10-8-25 12:27 |只看該作者
我係諗住星期五檢查時叫醫生開下個星期SL比我, 然後就駁住6號開始放產假啦。就算佢唔開, 我都諗住攞no pay, 因為實在行得好辛苦, 雖然我返工都好近。我老公都叫我唔好返了。
真係行得好辛苦&起身&轉身真係....救命...
夜晚起兩次身, 已經搞到無精神返工。
無諗過原來後期會有呢d唔舒服....

原帖由 ~瑤瑤~ 於 10-8-24 19:42 發表


如果真係好辛苦, 不如叫E生比sick leave你啦! 我本身13/9先放產假, 而家我放兩星期sick leave, 雖然都係仲痛, 但休息下好好多呀! 我d 同事叫我下星期一覆診時問e生再拎多兩星期sl, 病假駁產假咁放~ ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo