心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 327


1#
發表於 10-9-21 00:25 |只看該作者
1號及2號加價,已經是全城最貴啦,
食完2號之後我一定食日本奶粉攞.
同之後也不會再幫襯去買及介紹人食,
成日加價不佑所謂,又難買.


公爵府

積分: 28761

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


2#
發表於 10-9-21 09:32 |只看該作者
貴都唔緊要, 最衰係成日無貨 :;pppp:
我剛剛轉左另外一隻牌子
原帖由 michellelee1979 於 10-9-21 00:25 發表
1號及2號加價,已經是全城最貴啦,
食完2號之後我一定食日本奶粉攞.
同之後也不會再幫襯去買及介紹人食,
成日加價不佑所謂,又難買.
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。


複式洋房

積分: 473


3#
發表於 10-9-30 11:27 |只看該作者
係啊, 真係好難忍, 加到離細譜, 早幾天去萬寧買先知加左價, 但都無貨...激氣


男爵府

積分: 5397


4#
發表於 10-11-10 01:08 |只看該作者
但係食日本奶粉一個月食6罐~20ml 一匙
明治都好缺貨又加左$20...好貴~
我仲打算轉反美贊臣一個月都係4罐~
煩~


大宅

積分: 2239

畀面勳章


5#
發表於 10-11-11 12:19 |只看該作者


別墅

積分: 893


6#
發表於 10-11-12 00:05 |只看該作者
做人父母甚艱難啊~
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbdf.lilypie.com/WhT7p8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" /></a>


別墅

積分: 658


7#
發表於 11-1-18 12:22 |只看該作者
一於不吃美贊臣成日加價, 又整日沒貨, 又超難買, 大家一起改食日本奶粉啦, 我食雪印.


禁止訪問

積分: 2472


8#
發表於 11-1-21 01:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2222


9#
發表於 11-1-21 09:08 |只看該作者
我就一早選擇日本奶粉雪印。


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 11-1-21 11:31 |只看該作者
係呀,A+奶粉實在太貴了


別墅

積分: 658


11#
發表於 11-1-21 23:27 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo