Re: 牙醫�鑲牙一問,請幫忙!
我都有做過隻假牙, 但唔記得個名稱, 因我有隻牙已"注"咗, 但又唔痛, 嗰時同牙e講我唔想脫, 脫咗啲牙會走位唔靚, 咁e生建議我做3隻假牙, 將已"注"咗牙嗰隻的左和右牙磨平套入去, 做假牙時可配埋你本身牙齒的近似顏色, 咁咪有咁容易比人發覺原來係假牙, 係"相"實咗0既, 我做咗幾年到而家都好好無事(touch wood)和習慣定期每年洗一次牙, 牙e會幫你check住嘛!
http://www.ziq.com/z/f_l/3/7/%E8%81%96%E8%AA%95%E5%BF%AB%E6%A8%82%21%21.gif