論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 302


發表於 10-10-11 15:08 |顯示全部帖子
我家的工人姐姐, 周圍向她的姊妹說:婆婆打她, 怎麼辦?

這位overseas 印姐姐, 英文已經唔掂, 廣東話又唔掂, 婆婆叫佢做嘢她完全聽不明, 又無記性, 教極都不上心, 攪到婆婆成日罵佢o 這兩個月來買餸煮飯,洗餸菜都是婆婆做, 而我又要返工唔可以成日看著她們平日怎樣溝通o
數天前我放工未入家們 之前(由於沒有關大門), 已聽到婆婆大聲說 : 都話唔係咁做, 這樣會爛
o架, 數秒後又聽到婆婆說, 我打你, 我得鬼閒打你啞, 你唔好冤枉我呀o
我心想她聽得明你至奇luo 我亦當沒事發生進家o
點知今天從令一太太口中告知我, 我工人姐姐告訴她的工人姐姐聽婆婆打她喎o


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


發表於 10-10-11 15:10 |顯示全部帖子
通知你工人, 由即日起, 你家裝cam
因為已經聽到呢件事, 你唔想冤枉好人, 咁有cam睇就最好啦
講以上事件時, 請你錄影, 以免佢立即走人屈你


琥珀宮

積分: 171861

2020勳章


發表於 10-10-11 21:52 |顯示全部帖子
原帖由 呀Bow 於 10-10-11 15:08 發表
我家的工人姐姐, 周圍向她的姊妹說:婆婆打她, 怎麼辦?
這位overseas 印姐姐, 英文已經唔掂, 廣東話又唔掂, 婆婆叫佢做嘢她完全聽不明, 又無記性, 教極都不上心, 攪到婆婆成日罵佢o 這兩個月來買餸煮飯,洗餸菜都是婆 ...


工人話不可信! 好多工人欺凌老人家的.
有些兒女又全信工人, 見到几位70-80婆婆在教堂哭, 被工人駡, 騙, 偷錢, 欺負. 在醫院菲菲只顧自己, 公公叫水喝, 都不理他, 仍被工人駡, 騙, 欺負.


大宅

積分: 3420


發表於 10-10-11 22:12 |顯示全部帖子
原帖由 333s 於 10-10-11 21:52 發表


工人話不可信! 好多工人欺凌老人家的.
有些兒女又全信工人, 見到几位70-80婆婆在教堂哭, 被工人駡, 騙, 偷錢, 欺負. 在醫院菲菲只顧自己, 公公叫水喝, 都不理他, 仍被工人駡, 騙, 欺負. ...



我件P.K印咪一樣,
我試過比她拍枱駡,
用Cam影了,比我D朋友看都話她好癲,話我好忍得,
小朋友(人質)安全最重要,唔忍都要忍.





__________________________________________________________________________

天天求神保佑她忍唔住偷野.
比人拉,
姓名:Hernaning Kus_____InI,
現在工作地點香港舊山頂道.


大宅

積分: 1151


發表於 10-10-11 22:43 |顯示全部帖子
原帖由 呀Bow 於 10-10-11 15:08 發表
我家的工人姐姐, 周圍向她的姊妹說:婆婆打她, 怎麼辦?

這位overseas 印姐姐, 英文已經唔掂, 廣東話又唔掂, 婆婆叫佢做嘢她完全聽不明, 又無記性, 教極都不上心, 攪到婆婆成日罵佢o 這兩個月來買餸煮飯,洗餸菜都是婆 ...


最好和印談一次, 正式的, 問佢點解咁講, 係未婆婆真係打佢, 並做錄音. 如果真係被人打, 佢可以唔做, 要求辭職.

並找經紀講明情況, 說明冇人打佢佢自已亂講, 並要求經紀同佢傾吓, 費事以後真係有咩事時有個旁證.


禁止訪問

積分: 5363


發表於 10-10-11 23:55 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5363


發表於 10-10-11 23:59 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5958


發表於 10-10-12 00:29 |顯示全部帖子
佢話婆婆打佢, 同佢去驗傷 & call police
話佢知虛報會比 police 拉
仲有快d裝 cam or 請過個工人啦
咩都婆婆做, 請佢返黎做咩, 請個鐘點就得啦


禁止訪問

積分: 3915


發表於 10-10-12 00:58 |顯示全部帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 171861

2020勳章


發表於 10-10-12 05:52 |顯示全部帖子
原帖由 sophielau 於 10-10-12 00:58 發表
同你工人姐姐講,不滿可以唔好做,問下佢要唔要驗傷?如果驗左無事同發覺有人故意散播主人閒言及講大話可以即時炒不用陪錢,貢唔鐘意叫佢返去垃圾山執牛屎,做就做,唔做就死返去! ...


故意散播主人閒言及講大話可以即時炒不用陪錢? 當真???
如果真確, 80歲的老婆婆, 佢仔都唔信自己媽媽, 工人欺人太甚, 我想幫下老婆婆.

我唔想我到80歲个陣時, 被工人0吓到盡.


大宅

積分: 3420


發表於 10-10-13 12:23 |顯示全部帖子
[quote]原帖由 傻BB 於 10-10-11 23:55 發表



你工人對你都可以拍枱罵
你覺得佢會點對你小朋友?
忍佢有乜用?? 但求人質安全??
人質係安全, 佢地未必有身體損傷
但係心靈創傷仲大鑊
日日俾佢罵受佢氣已經夠慘啦~
你有無諗過小朋友日日生活喺惶恐之中?


走了,好開心,如果她唔走,我怕我都比她攪到心理變態,但她的新僱主就慘.如果信她表面.
__________________________________________________________________________
天天求神保佑她忍唔住偷野.
比人拉,
姓名:Hernaning Kus_____InI,
現在工作地點香港舊山頂道.

[ 本帖最後由 onying888888 於 10-10-13 12:24 編輯 ]


珍珠宮

積分: 41995


發表於 10-10-13 12:48 |顯示全部帖子
吓, 咁的情節, 好難相信發生在工人身上, 佢咁寸妳都仲忍唔炒, 唔怪之得坐大佢個膽囉, 咩世界, 太太同工人身份調轉晒.

樓主, 妳工人咁大膽唱衰妳, 婆婆掂下她咋, 此人長遠留不得, 妳小朋友幾大, 裝CAM啦.


原帖由 onying888888 於 10-10-11 22:12 發表

我件P.K印咪一樣,
我試過比她拍枱駡,
用Cam影了,比我D朋友看都話她好癲,話我好忍得,
小朋友(人質)安全最重要,唔忍都要忍.





__________________________________________________________________________

天 ...


大宅

積分: 1151


發表於 10-10-13 13:28 |顯示全部帖子
咁惡既工人炒咗佢應問吓係未唔洗賠.


大宅

積分: 3420


發表於 10-10-13 13:45 |顯示全部帖子
[quote]原帖由 LILY媽咪 於 10-10-13 12:48 發表
吓, 咁的情節, 好難相信發生在工人身上, 佢咁寸妳都仲忍唔炒, 唔怪之得坐大佢個膽囉, 咩世界, 太太同工人身份調轉晒.

我D同事都話我好人,她(黑心印)生日比兩張去海洋公園券同朋友去,
買生日蛋糕比她,帶食BUFFET,但(黑心印)只有越來越癲,真的覺得我們無了她唔得,[但當時我真的害怕,所以死忍,]
後期又愉又癲.


________________________________________________________________________________



天天求神保佑她忍唔住偷野.
比人拉,
姓名:Hernaning Kus_____InI,
現在工作地點香港舊山頂道.

[ 本帖最後由 onying888888 於 10-10-13 13:47 編輯 ]


珍珠宮

積分: 41995


發表於 10-10-13 13:48 |顯示全部帖子
妳小朋友有無以為她先係一家之主, 人人睇她頭.


原帖由 onying888888 於 10-10-13 13:45 發表
[quote]原帖由 LILY媽咪 於 10-10-13 12:48 發表
吓, 咁的情節, 好難相信發生在工人身上, 佢咁寸妳都仲忍唔炒, 唔怪之得坐大佢個膽囉, 咩世界, 太太同工人身 ...


大宅

積分: 3420


發表於 10-10-13 14:07 |顯示全部帖子
原帖由 LILY媽咪 於 10-10-13 13:48 發表
妳小朋友有無以為她先係一家之主, 人人睇她頭.



我個(6.5歲)小朋友係她走個日,在大笑,拍手掌,開心到難以形容,我同她說為何那樣開心,她說媽媽唔在家的時候她時常鬧我,試過用電話扑頭,我個CAM係廳,她就係房打我個女,好陰濕. .(又同我講自己有兩個女,唔會對小朋友唔好)黑心印.


____________________________________________________________________________

天天求神保佑她忍唔住偷野.
比人拉,
姓名:Hernaning Kus_____InI,( (黑心印)
現在工作地點香港舊山頂道.

[ 本帖最後由 onying888888 於 10-10-13 14:10 編輯 ]


珍珠宮

積分: 41995


發表於 10-10-13 15:12 |顯示全部帖子
唉, 妳地一家都好犀利, 怕佢怕到咁.


原帖由 onying888888 於 10-10-13 14:07 發表

我個(6.5歲)小朋友係她走個日,在大笑,拍手掌,開心到難以形容,我同她說為何那樣開心,她說媽媽唔在家的時候她時常鬧我,試過用電話扑頭,我個CAM係廳,她就係房打我個女,好陰濕. .(又同我講自己有兩個女,唔會 ...


大宅

積分: 3386


發表於 10-10-13 15:23 |顯示全部帖子
記住...千萬不可將心比己.佢地唔會. 唔好比佢食到你.


大宅

積分: 3420


發表於 10-10-13 17:41 |顯示全部帖子
原帖由 LILY媽咪 於 10-10-13 15:12 發表
唉, 妳地一家都好犀利, 怕佢怕到咁.



我有一個十個月大BB在她手上,我唔想呀B飲尿,一係唔做野,返家照顧BB,即抄她(黑心印),一係就忍受,我個女都怕佢傷害細老,唔係自己.


__________________________________________________________________________

天天求神保佑她忍唔住偷野.
比人拉,
姓名:Hernaning Kus_____InI,( (黑心印)
現在工作地點香港舊山頂道.


珍珠宮

積分: 41995


發表於 10-10-14 08:42 |顯示全部帖子
佢心地唔好, 妳在明佢在暗 放左咩落去妳地都可能唔知啦吧, 但妳地都無炒她, 忍到最後, 佩服.mouth:


原帖由 onying888888 於 10-10-13 17:41 發表

我有一個十個月大BB在她手上,我唔想呀B飲尿,一係唔做野,返家照顧BB,即抄她(黑心印),一係就忍受,我個女都怕佢傷害細老,唔係自己.


__________________________________________________________________________
...

首頁
12

尾頁

跳至