跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4192

畀面勳章


1#
發表於 10-11-13 13:15 |只看該作者
就快生得喇!!!各媽媽你地有無買束腹帶ar!!!
邊隻牌子好呢


別墅

積分: 792


2#
發表於 10-11-13 13:39 |只看該作者
我買左加強型黏貼個種,不過見人地話扣個種好用D,黏貼會移位,諗住用下先,唔好用先買扣~


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-11-13 15:41 |只看該作者
我買左010新個隻貼既,因為佢話平時個d要跟size買,如果用大碼,瘦左就要轉中碼,唔係就冇用,但新哩隻唔使轉size,自己cool緊d就可以,希望好用啦,有冇人用緊呀?

[/url]


大宅

積分: 4192

畀面勳章


4#
發表於 10-11-17 00:07 |只看該作者
甘想問如果買分size個d束腹帶,應該用有b前腰圍or跟而加腰圍買ar?


別墅

積分: 799


5#
發表於 10-11-17 11:03 |只看該作者
我有條OIO 既束腹帶, 人地比既, 唔好用, 著左後, 再著面衫會現形~~
同埋佢係貼既, 生完後個肚肚仲好大, 超難貼, 我訓上床, 個肚細好多都好難貼~~
同埋個束腹帶有骨, 唔舒服~~

我自己另外買左冇扣款, 不過未送貨, 唔知WORK 唔WORK, 如果OK 再同大家講~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo