自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1245


1#
發表於 10-11-18 22:38 |只看該作者
有一啲舊式CD舖,舖內明明有個cashier位,兼有人坐喺個位收銀......但硬係零零舍舍有個女人咩住手袋坐喺門口張凳道,好似等人咁,冇理由sales會咩住手袋坐埋喺道看舖吖......我留意咗好耐,吾係一間半間,係我諗多咗?定真係咁樣看舖?還是係......


複式洋房

積分: 395


2#
發表於 10-11-18 22:41 |只看該作者
禁奇怪??係咩地區多呀??


大宅

積分: 1245


3#
發表於 10-11-18 22:44 |只看該作者
灣仔
原帖由 FOURSEASONS 於 10-11-18 22:41 發表
禁奇怪??係咩地區多呀??


複式洋房

積分: 395


4#
發表於 10-11-18 22:52 |只看該作者
觀塘都有舊式CD鋪但我未見過
而灣仔自己好少去

下次你攞隻CD埋去特登問下佢野睇佢答唔答你或睇下佢答你D咩


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo