自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3436


1#
發表於 10-11-24 10:15 |只看該作者
琴日接阿仔放學,同個家長(大6親移民)傾計,拒話就來要出去做野

我問拒穩工難吾難,拒話好容易,呢個年紀(大約30左右)好多人請,如果拒廣東話正D仲容易穩,拒系連續講左幾個好易穩

我問拒穩咩工甘易,拒話賣野,起餐廳做果D都好多人請,都有成8000一個月,系咪真系甘易穩?

[ 本帖最後由 葉兒好嗎 於 10-11-24 10:16 編輯 ]


複式洋房

積分: 199


2#
發表於 10-11-24 10:25 |只看該作者
咁佢又講得無錯呀, 好似街市賣野果d, 多數都係 "大6人" 做. 酒樓, 餐廳, 果d又係 "大6人" 做多, 不過有無8k 就唔知喇.


男爵府

積分: 8322


3#
發表於 10-11-24 10:33 |只看該作者
我樓下酒樓請樓面就有$8000


水晶宮

積分: 50566


4#
發表於 10-11-24 10:56 |只看該作者
香港地肯做一定餓唔死.... :)


大宅

積分: 2156


5#
發表於 10-11-24 10:58 |只看該作者
要自力更生


水晶宮

積分: 64441

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 10-11-24 11:01 |只看該作者
佢地肯搵野做自力更生, 總好過下下攤大雙手等攞綜援呀!!


民房

積分: 8


7#
發表於 10-11-24 11:10 |只看該作者
原帖由 tammy2008 於 10-11-24 10:56 發表
香港地肯做一定餓唔死.... :)


認同..肯做唔怕餓死


大宅

積分: 2738

畀面勳章


8#
發表於 10-11-24 11:46 |只看該作者
飲食業其實請好多大6人, 香港人無人願意做嘛
所以嗰啲食老綜嘅, 成日話無嘢做, 根本就係佢哋唔肯做

嗰日經過銅鑼灣阿翁X魚嗰間, 佢請洗碗有7K, 不過得5日假
日本の平安を祈ります


侯爵府

積分: 24521

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 10-11-24 11:53 |只看該作者
我隔離屋個C9就係, 我早幾日見佢,
我: 今日休息呀,
C9:我冇做分日啦, 下午去見工...
我湊完放學返嚟, 同C9傾計
我: 見工見成點呀?
C9: 明天返工....
你話份工幾易搵.....佢都係做酒樓樓面....星期一C9仲叫埋隔離屋, 另一個C9一齊去返工, 真係肯做就有工返.....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo