跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1440


1#
發表於 10-12-8 02:36 |只看該作者
我BB應該轉左固體後就開始越黎越瘦, 但佢每日都食2餐粥, 每餐1碗, 同埋3餐奶, 每餐都有8安, 小食會食芝士同埋蛋黃, 我食晚飯佢又要食, 我會比D湯渣比佢, 紅蘿蔔, 番茄, 薯仔等..........
本身我都唔覺得佢瘦左, 但D親戚朋友個個見到佢都話佢瘦左好多, 我先留意到佢之前D一節節肉無哂, 咁我見佢食得又玩得, 都無乜理佢, 同埋可能佢高左, 所以就瘦左, 但唔知佢呢排仲咩, 夜晚最後餐奶成日都食剩1~2安就唔肯食, 我而家怕佢再繼續瘦落去呀, 你地BB有冇咁的情況呀, 有冇問題架??


大宅

積分: 1272


2#
發表於 10-12-8 19:09 |只看該作者
我囡囡都瘦咗, 之前面仔漲卜卜, 依加得小小面珠"登".


男爵府

積分: 7401


3#
發表於 10-12-11 19:31 |只看該作者

回覆 1# TINMY 的文章

My daughter also is getting thinner after eating solid food. Is it because they move more in the day time?


大宅

積分: 1679


4#
發表於 10-12-14 23:41 |只看該作者

回覆 1# cccmon 的文章

我BB都瘦左....佢一路都唔鐘意食奶...但最近食多左反而仲瘦左....都係食一餐糊仔...其他都係食奶(4餐)..7安...冇再食其他野..可能佢太活躍啦....成日都冇停架...開始爬..消耗太大卦...哈哈


男爵府

積分: 9674


5#
發表於 10-12-15 12:36 |只看該作者
早排輕左少少(約半磅),不過近排都重番
不過可能個人仔拉長左,望落去都無得四五個月大時咁肥o都o都啦


民房

積分: 30


6#
發表於 10-12-27 20:57 |只看該作者
My baby is also getting thinner although his legs are longer than before after having solid food/as he grows older from 8-9 months now.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo