自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6922


發表於 05-7-11 11:18 |顯示全部帖子

哎~又係最難捱既星期一啦

尋晚4點幾先訓....好眼訓呀....個腦都係似唔記得帶出街咁...今日都唔知點捱...重要捱到8點先收工....大家如果係公司眼訓會用咩方法令自己精神少少呢.....?


珍珠宮

積分: 30965


發表於 05-7-11 11:21 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

coffee
希望每天開心渡過 ;-)


男爵府

積分: 6922


發表於 05-7-11 11:23 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

我今朝已經飲左一杯啦...但係個人都呆呆地...擘大個口...個腦唔知去左邊呀........


大宅

積分: 4441


發表於 05-7-11 11:23 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

食完午飯,可以睡一睡,好過做元帥.


禁止訪問

積分: 1580


發表於 05-7-11 11:28 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 308783

精叻鼠年勳章 2020勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


發表於 05-7-11 11:29 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


男爵府

積分: 5206


發表於 05-7-11 11:37 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦


男爵府

積分: 6922


發表於 05-7-11 11:38 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

mabelymy 寫道:
我會諗下d 開心事 or 上 BK 令自己精神 d…
然後同自己講:今晚一定要早d 訓喇,如果唔係…聽日就會後悔架喇……


haha~我每次起身返工好眼訓果刻...我都會發毒誓..果晚一定會早d訓...但往往放工返到屋企又唔知點解老虎都打死幾隻咁喎.....死唔肯訓.....我諗我日日發誓都唔長命得去邊lor


禁止訪問

積分: 275


發表於 05-7-11 11:41 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1580


發表於 05-7-11 11:43 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50990

2020勳章


發表於 05-7-11 11:45 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

我依家要返 8:30~ 好屎火
12點就要訓~ 冇聽大joe細joe 好耐

不過返 site office, 冇太多野做
咪上下黎睇下野, 去 sina 打下機
又打下信..........有時比 "小強" 嚇下.........
又5點架啦~ 好快過


男爵府

積分: 6922


發表於 05-7-11 11:50 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

mabelymy 寫道:
卉卉,
你做咩事咁夜訓呀?睇創世紀?
哈哈,我有排都係晚晚都唔捨得訓架…
好似有好多野做咁…仲係做來做去都做唔完,不過你問我做左d 咩,我又答唔出架喎!

不過而家好左喇,通常12點幾就訓著 lu,
返工就會精神好多…

咦… 你而家咁眼訓,咪無精神做野?


我都唔知道點解我咁夜嫁....都好似都無做過咁喎~死啦...唔知今日多唔多野做tim嫁....我就咁行二步...頭都雲埋


大宅

積分: 1933


發表於 05-7-11 11:56 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

silverplate 寫道:
引言 :

我會諗下d 開心事 or 上 BK 令自己精神 d…
-------------------------------------------



好ARM聽,仲係我精神食糧呢!!


禁止訪問

積分: 1580


發表於 05-7-11 11:58 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4504


發表於 05-7-11 12:03 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

間唔中上吓黎bk同d媽咪吹下水咪好過d law!


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


發表於 05-7-11 12:06 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

我就多d 用隻眼仔 望住阿女 催眠自己 好快收工 可以快d 返去同阿女玩 甘就會覺得易d 過 :mrgreen:


男爵府

積分: 6922


發表於 05-7-11 12:07 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

mabelymy 寫道:
卉卉,
頭暈咁你快d 座返低喇…
係呢,你幾點 lunch 架?
通常 lunch 之前半個鐘都會特別精神

如果 lunch 食完飯,有時間的話,最好小睡15 mins 就會精神好多架喇!


haha~我驚自己食完重眼訓呀...今朝搭地鐵4個站咋...都訓著左...差d落唔切車...一打開對眼就跑出地鐵..個個都望住我呀.......


禁止訪問

積分: 1580


發表於 05-7-11 12:09 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38521

2020勳章


發表於 05-7-11 12:15 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

所以星期日既晚上, 心情都會失落d...因會想起:

[size=large]乜假期咁快完架嗱! 明天仲要返工真係慘!
我身上流著勇士的血, 不畏懼, 不退縮, 寧死不屈

反對所有暴力, 香港是我家不容破壞


男爵府

積分: 6922


發表於 05-7-11 12:21 |顯示全部帖子

Re: 哎~又係最難捱既星期一啦

mabelymy 寫道:
卉卉,你呢個眼訓人真係超眼訓喎!
4個地錢站都係8分鐘左右都訓得著?


係呀...個樣重好驚嚇TIM呀...我差D叫埋出聲呀...坐我隔離果個見到我咁重驚過我呀.........哎~好慘呀....星期日真係要早D訓啦......星期一而家咁唔夠訓...今個星期都好難捱LOR........

首頁
12

尾頁

跳至